Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau: code nog niet ontvangen

• 31 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 302 keer bekeken

Hallo, op de 17e van de maand werd mijn internet geactiveerd en het abonnement bevatte een welkomstgeschenk. Het is 15 dagen geleden dat het abonnement werd geactiveerd. Gisteren was de laatste dag van de proefperiode en vandaag is het de 15e dag De cadeaucode is niet in de e-mail ontvangen. Antwoord alstublieft wanneer de cadeaucode arriveert. Bedankt.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Dawaji ,

Ga er maar vanuit dat je de code nu binnen één week ontvangt. Geef KPN nog heel even de tijd om dit met Sidekix af te stemmen. 

Duurt het jou te lang? Bel dan met Sidekix.

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38693 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2024

Hallo @Dawaji ,

Ga er maar vanuit dat je de code nu binnen één week ontvangt. Geef KPN nog heel even de tijd om dit met Sidekix af te stemmen. 

Duurt het jou te lang? Bel dan met Sidekix.

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Dawaji. Welkom bij KPN en op de community! Heb je inmiddels al een cadeaucode ontvangen of heb je alsnog hiervoor contact op moeten nemen met Sidekix? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 1 november 2024

Bedankt voor iedereen die heeft gereageerd. Ik heb vandaag de code ontvangen en het cadeau is besteld. Bedankt

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic