Skip to main content

Hallo,

Ik weet niet of dit een veel voorkomend probleem is, maar ik kan na 1 maand, heeeeeel veel telefoontjes en tijd verder, nog steeds niets met mijn code voor mijn welkomscadeau.

Door KPN wordt ik naar samsung gestuurd, door samsung naar KPN, door KPN naar sidekix en door sidekix naar Samsung. 

De code die ik heb ontvangen werkt niet. Deze heeft het 1 keer gedaan op mijn telefoon, waarnaar de website en mijn telefoon crashten. Hierdoor is de eenmalige code niet meer geldig. Dit is vervelend en kan gebeuren, maar lijkt mij ook makkelijk op te lossen zijn. Maar dat blijkt niet zo. Onderhand zit ik alweer een maand zonder televisie, een bult hoofdpijn en niemand die mij schijnbaar kan helpen met deze kwestie. 

Vanuit KPN zeggen jullie, dit gaat via het samsung portaal, hier moeten zij wat aan doen. Samsung zegt, dit is een code vanuit KPN, wij kunnen hier niets aan doen. 

Ik ben van mening dat jullie (KPN) hier een oplossing voor moeten regelen, gezien het inderdaad via een promotie in jullie partnerprogramma gaat. Ik ben klant bij jullie en niet bij Samsung. Met het antwoord 'sorry hier kunnen wij niets mee ga naar samsung’ neem ik daarom ook niet genoegen.

Deze code is zogenoemd 40 dagen geldig, en onderhand ben ik hier al een maand mee bezig, dus ben ik ook bang dat ik straks het geneuzel krijg dat het niet binnen de 40 dagen is. De voorwaarden tijdens het afsluiten van dit abonnement was dat ik er een televisie bij kreeg en ik was tot verkort echt te spreken over de service. Maar hoe dit nu gaat ben ik niet blij mee en voelt een beetje als een vage scam.

Hoi ​@Aminsterdam . Welkom op 

Bedankt voor je bericht. Ik snap heel goed dat dit ontzettend frustrerend voor je is, vooral omdat je er al zoveel tijd en moeite in hebt gestoken.

Het klopt dat deze actie via Samsung loopt. Als er iets misgaat met de code of het proces, is het het beste om direct contact op te nemen met Samsung en daar een ticket of melding in te dienen. Heb je dat al gedaan?

Ik begrijp ook dat het voelt alsof je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Als je al bij Samsung hebt aangeklopt en je komt daar niet verder, laat het me dan weten. We kijken dan graag hoe we je verder kunnen helpen maar dan wil ik wel graag weten hoe de correspondentie met Samsung is gegaan. 

Hey! 

ik heb contact gehad met Samsung, om en nabij 3 weken lang waar me tot wel 5 keer de zelfde vragen in verschillende telefoontjes zijn gesteld. Uiteindelijk verwees de dame aan de telefoon me weer door naar hun whatsapp service. Daar vertelden ze me semi-vriendelijk dat dit een KPN probleem was en ik weer naar jullie moest. 

ik heb hier maandag over gebeld met een aardige dame die mijn frustratie erg goed begreep, en heeft het meteen door verwezen naar de juiste afdeling, alleen hier heb ik nog steeds geen bericht van. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat dit zo moeizaam gaat, en is dit ook geen fantastische eerste ervaring voor mij met de KPN. 

Hoe ik verder geholpen kan worden is als volgt:

Er komt een nieuwe werkende code beschikbaar voor mij, wellicht zelfs met een slag groter/upgrade TV na meer dan 15 telefoon gesprekken met 3 verschillende partijen wat me meerdere uren heeft gekost en niks geleverd, en dat dit uiterlijk voor het eind van de maand wordt georganiseerd. 

Hopelijk begrijpen jullie dit en kunnen we snel een werkende oplossing vinden. 

Hoi ​@Aminsterdam . Dank je voor de uitleg.

ik heb hier maandag over gebeld met een aardige dame die mijn frustratie erg goed begreep, en heeft het meteen door verwezen naar de juiste afdeling, alleen hier heb ik nog steeds geen bericht van. 

Wat is er concreet afgesproken?  heeft die collega een ticket aangemaakt en wordt je terug gebeld? Alle info is welkom.

Hi Erwin,

ik heb vandaag WEER gebeld, want ze zouden contact opnemen maar dat is nog steeds niet gebeurd. Er is een ticket aangemaakt, er is nu weer naar de juiste afdeling gemaild, maar ja dat geeft mij nu niet de zekerheid dat dat iets gaat doen. Gezien er vorige week ook niets mee is gebeurd 

Het is jammer dat je er zo achteraan moet zitten maar toch is dit de enige manier om tot een goed einde te brengen. Een ticket is essentieel dus het is goed dat die er nu is. Dan kun je daar ook aan refereren. 

Hopelijk is het snel opgelost! 

Hallo Erwin. 

Na 25 dagen ben ik nogsteeds niet verder. 
ik verzoek graag dat er maandag zsm contact met mij wordt opgenomen en we per eind volgende week tot een oplossing zijn gekomen wat dit slaat absoluut nergens op. 

groetjes 

Jakkes. Dat is erg jammer, ​@Aminsterdam . 

Hier bij de Community kan ik niks voor je doen.  Mijn advies is om een terugbel afspraak in te plannen en toch weer navraag te doen. Misschien kunnen ze het voor je escaleren als het té lang duurt maar ik geef geen garanties.

Contact en klantenservice | KPN

Hoi ​@Aminsterdam . Ik heb nog even navraag voor je gedaan.

Gebruik je wel hetzelfde e-mail adres voor die portal? Want dat is wel essentieel. De code voer je éénmalig in met het e-mail adres dat je op dat moment gebruikt.

Daarna moet je dus ook weer inloggen met dat specifieke e-mail adres. 

Ik hoop dat dit helpt. 

Ha Erwin. 

dit doe ik zeker! Alle mogelijke problemen heb ik onderhand al nagegaan met je collega’s maar daar komen we nog niets mee verder. Ook gezien het een eenmalige code is, die het een keer heeft gedaan. Alleen crashte de website tijdens dat process dus nu doet hij het niet meer. 

Reageer