Hallo,
Ik weet niet of dit een veel voorkomend probleem is, maar ik kan na 1 maand, heeeeeel veel telefoontjes en tijd verder, nog steeds niets met mijn code voor mijn welkomscadeau.
Door KPN wordt ik naar samsung gestuurd, door samsung naar KPN, door KPN naar sidekix en door sidekix naar Samsung.
De code die ik heb ontvangen werkt niet. Deze heeft het 1 keer gedaan op mijn telefoon, waarnaar de website en mijn telefoon crashten. Hierdoor is de eenmalige code niet meer geldig. Dit is vervelend en kan gebeuren, maar lijkt mij ook makkelijk op te lossen zijn. Maar dat blijkt niet zo. Onderhand zit ik alweer een maand zonder televisie, een bult hoofdpijn en niemand die mij schijnbaar kan helpen met deze kwestie.
Vanuit KPN zeggen jullie, dit gaat via het samsung portaal, hier moeten zij wat aan doen. Samsung zegt, dit is een code vanuit KPN, wij kunnen hier niets aan doen.
Ik ben van mening dat jullie (KPN) hier een oplossing voor moeten regelen, gezien het inderdaad via een promotie in jullie partnerprogramma gaat. Ik ben klant bij jullie en niet bij Samsung. Met het antwoord 'sorry hier kunnen wij niets mee ga naar samsung’ neem ik daarom ook niet genoegen.
Deze code is zogenoemd 40 dagen geldig, en onderhand ben ik hier al een maand mee bezig, dus ben ik ook bang dat ik straks het geneuzel krijg dat het niet binnen de 40 dagen is. De voorwaarden tijdens het afsluiten van dit abonnement was dat ik er een televisie bij kreeg en ik was tot verkort echt te spreken over de service. Maar hoe dit nu gaat ben ik niet blij mee en voelt een beetje als een vage scam.