Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau: omruilen van de televisie niet duidelijk uitgelegd in de e-mail

• May 4, 2026
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Dag beste mensen. Ik kreeg net een mail. Van  ptt post voor de omruiling van de actie tv.  Echter. Er staat dat er alleen iets wordt opgehaald. Niet gebracht.. verder klopt het telefoonnummer nog steeds niet ik heb al tig keren gevraagd dit nummer niet te gebruiken en te  verwijderen bij de servicedesk.  Kunnen jullie mij helpen en hoe zot het nu met die omruiling? Er staat niet bij dat er een wordt geleverd. Alleen opgehaald. Vr groet

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@AL030, Voor vragen over de omruil procedure kun je contact opnemen met het telefoonnummer wat in de e-mail vermeld staat: 088-6237006. Medewerkers zijn bereikbaar op werkdagen van 09 tot 18 uur. Zij kunnen je dan exact uitleggen hoe alles in zijn werk gaat. 

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@AL030, Voor vragen over de omruil procedure kun je contact opnemen met het telefoonnummer wat in de e-mail vermeld staat: 088-6237006. Medewerkers zijn bereikbaar op werkdagen van 09 tot 18 uur. Zij kunnen je dan exact uitleggen hoe alles in zijn werk gaat. 

• Auteur
  • Helper
  • May 8, 2026

Hij wordt vandaag omgeruild. Maar weer het verkeerde telefoonnummer er bij voor de vervoerder. Al tig keer gevraagd het te veranderen