Skip to main content
Beantwoord

Welkomstcadeau retour nadat DHL tracking mail in spambox belandde

• May 15, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Heb helaas geen verzendbevestiging vanuit Sidekicks gekregen na het invullen van de formulier voor de ps5 .

Doordat de dhl track gegevens  in de spambox van mijn email lag ben ik daardoor totaal in het ongewisse geweest dat de ps5 bij de afhaalpunt lag.

Helaas is die retour gestuurd en heb ik na een week nog steeds niks vernomen over een nieuwe zending.

Vind het heel rommelig om geen verzendbevestiging te krijgen van de verzender zelf zo heb je totaal geen idee hoe lang zo n levering gaat duren .

Nu maar hopen dat dit geen kastje naar de muur verhaal wordt begint er al aardig op te lijken...

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@GaryStrating, als je het welkomstcadeau zo gemist hebt snap ik dat het vervelend is! Wij hebben geen invloed op de verzending, dat gaat via onze partner. Hiervoor kan je dus het beste contact met hun opnemen, via het nummer 088 6237 006 (lokaal tarief).

Meer over het welkomstcadeau kan je hier lezen: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 15, 2025

Beste ​@GaryStrating je had ook even in de spambox kunnen kijken /of die mail echt spam is, want daar komt soms onterecht mail in die ja dan als correct aan kunt vinken en komt de betreffende mail alsnog in de in box.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Ik krijg ook neppe dhl en PostNL berichten in mn spam t ging mij erom dat de verzender zelf ook best n mail ter info kan sturen ipv alleen DHL.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@GaryStrating, als je het welkomstcadeau zo gemist hebt snap ik dat het vervelend is! Wij hebben geen invloed op de verzending, dat gaat via onze partner. Hiervoor kan je dus het beste contact met hun opnemen, via het nummer 088 6237 006 (lokaal tarief).

Meer over het welkomstcadeau kan je hier lezen: