Beste,
Naar aanleiding van de recente actie van KPN om nieuwe abonnees een Sonos Move speaker aan te bieden, besloot ik een KPN abonnement af te sluiten. Mijn abonnement is nu actief sinds 27 augustus 2022. Ik heb echter niets vernomen over de levering van het welkomstcadeau (i.e. ik heb geen track en trace nummer ontvangen en ook geen informatie over wanneer ik de speaker kan verwachten).
Ik heb zowel met KPN als met Sidekix telefonisch contact opgenomen (meerdere malen). Hoewel de medewerkers (van KPN) aan de telefoon vriendelijk waren, konden zij mij tot drie keer toe (na zeer lange telefoongesprekken) geen uitsluitsel geven waarom ik de speaker nog niet heb ontvangen en wanneer ik de speaker kan verwachten. Vandaag kreeg ik echter van een KPN medewerker aan de telefoon te horen dat hij intern een vraag had neergelegd bij de logistieke afdeling die zich bezighoudt met welkomstcadeaus, en dat ik binnen drie werkdagen teruggebeld zou worden met meer informatie.
Hoewel mijn probleem met betrekking tot de levering van mijn welkomstcadeau intern lijkt te worden uitgezocht, zou ik het bovenstaande toch liever op schrift hebben. Vandaar deze forum-post. Ik zou het dan ook op prijs stellen als iemand op dit forum zou kunnen nagaan of mijn probleem inderdaad intern wordt onderzocht en wanneer ik de spreker kan verwachten.
Veel dank!