Skip to main content
Beantwoord

Wijziging facuratie: TV en interactieve TV is gesplitst

• December 6, 2025
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Er was volgens duckduckgo search een artikel over bovenstaand onderwerp maar klikkend op d elik is het niet meer te vinden op het forum (https://community.kpn.com/facturen-administratie-en-acties-125/wijziging-in-facturatie-interactieve-tv-ineens-apart-berekend-643058), ik wil ook graag weten hoe dat zit, ziet er niet uit dat hier een verkapte verhoging aan het werk is.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@gjmdirkse, goed dat je hier even aan de bel trekt, als er iets niet helemaal duidelijk is!

Er is hier sprake van een splitsing, en niet van een verhoging 🙂Op deze manier bieden wij onze klanten meer flexibiliteit; het is nu mogelijk om het tv-product aan te passen of stop te zetten, zonder dat de rest van het abonnement daardoor ook direct aangepast moet worden. Ik zie dat PeterG al heeft benoemd dat dit bij een aantal klanten niet soepel verlopen is, maar aangezien jij aangeeft dat het er niet uitziet als een verhoging, vermoed ik dat het rekensommetje bij jou wel klopt 😊

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 6, 2025

Als het goed is zou op je abonnement (Alles-in-1) een mindering van € 11,40 moeten zijn.

En iTV dan apart vermeld voor die € 11,40.

Per saldo geen verschil en dus ook geen verhoging.

Dit is vorige maand bij wat klanten misgegaan. De vermindering van € 11,40 op het abonnement is vergeten. Dat wordt danwel is als het goed is gecorrigeerd.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 9, 2025

Hi ​@gjmdirkse, goed dat je hier even aan de bel trekt, als er iets niet helemaal duidelijk is!

Er is hier sprake van een splitsing, en niet van een verhoging 🙂Op deze manier bieden wij onze klanten meer flexibiliteit; het is nu mogelijk om het tv-product aan te passen of stop te zetten, zonder dat de rest van het abonnement daardoor ook direct aangepast moet worden. Ik zie dat PeterG al heeft benoemd dat dit bij een aantal klanten niet soepel verlopen is, maar aangezien jij aangeeft dat het er niet uitziet als een verhoging, vermoed ik dat het rekensommetje bij jou wel klopt 😊