Skip to main content
Vraag

WK hoesje nog niet ontvangen

• June 12, 2026
  • 14 reacties
  • 260 keer bekeken

@Noordzee 

leuk die wk hoesje actie

meteen besteld netjes betaald 

bevestiging gekregen maar een nee die heb ik tot op vandaag nog niet mogen ontvangen 

gaat hij nog komen anders wil graag mijn geld terug 

bas

14 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 13, 2026

Hallo ​@Basje44 ,

Na bestelling krijg je het hoesje binnen zeven dagen thuisbezorgd. Het hoesje komt met de gewone post.

Nu is de postbezorging niet overal meer perfect. Heb je al een bericht gezien in de Post-NL-app? 

Komt het hoesje vandaag nog steeds niet?

Je kunt dit dan navragen bij de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Deelnemer
  • June 13, 2026

Bij mij hetzelfde verhaal ik heb het hoesje ook nog niet ontvangen, volgens mij is het wek al begonnen.

Hans

• Auteur
  • Helper
  • June 13, 2026

@Noordzee 

ook voor vandaag staat het hoesje nog niet in de app van post nl dus voor dinsdag gaat dat hem niet meer worden

de klantenservice is op dit gebied vrij onbeschoft kan niks en wil niks

dit is zo een actie waar ik dus niks aan heb dat hoesje komt dus niet voor dinsdag 

zo als ik er nu insta wil ik gewoon mijn geld terug 

bas

• Deelnemer
  • June 13, 2026

Nou, dan hoef ik de “klantenservice” ook niet te bellen.

Ik ben dit niet gewend van KPN. Normaal gesproken vind ik KPN een betrouwbaar bedrijf, maar vaak ben je uiteindelijk veel tijd kwijt aan dit soort zaken voor een paar euro.

De vraag is eigenlijk heel simpel: komt het hoesje nog, ja of nee?

Zo nee, dan verwacht ik dat KPN dit netjes oplost.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Als je het WK-hoesje hebt besteld en je hebt een bevestiging gekregen, dan wordt ie nog thuisbezorgd. Op welke dag hebben jullie besteld? 

• Deelnemer
  • June 13, 2026

Ik heb die op 05-06 13:50 besteld en geen bevestiging gekregen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Kreeg je wel een scherm te zien dat je bestelling is gelukt? De termijn dat het hoesje wordt verstuurd is in ieder geval max 7 werkdagen. Dat betekent dat ie nog binnen kan komen

• Deelnemer
  • June 13, 2026

Dat weet ik niet meer, ik ging in ieder geval wel naar de betaalomgeving en dat was gelukt.

nou laten we dan nog een paar dagen afwachten.

• Deelnemer
  • June 13, 2026

Hier ook niets. Bevestiging gekregen en daarna tot op heden niets. Ben benieuwd of het nog binnenkomt voor het einde van het WK...

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 13, 2026

Hallo ​@Basje44 ,

Na bestelling krijg je het hoesje binnen zeven dagen thuisbezorgd. Het hoesje komt met de gewone post.

Nu is de postbezorging niet overal meer perfect. Heb je al een bericht gezien in de Post-NL-app? 

Komt het hoesje vandaag nog steeds niet?

Je kunt dit dan navragen bij de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Even geduld nog:

Twee jaar geleden duurde het ook lang. Toen werd er verteld:

Heb je een EK hoesje besteld? Je ontvangt 'm binnen 10 werkdagen via de post thuis. 

En toen kwam alles goed…..

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 16, 2026

Hallo ​@Basje44 ,

Vanwege de enorme populariteit van de acte drukte duurt het soms wat langer dan zeven dagen.

Maar ik lees in andere topics dat er vandaag veel hoesjes ontvangen zijn.

En sowieso wordt alles uiterlijk deze week verstuurd.

bron: moderator Alexandra

Ik las toevallig vanochtend dat er in korte tijd onwijs veel hoesjes besteld zijn, en dat de verwachting is dat alle hoesjes deze week geleverd worden.  

• Auteur
  • Helper
  • June 16, 2026

@Noordzee Ook vandaag is de post is de post geweest en nog steeds geen hoesje ik vind dat niet netjes is is is niet volgens de afspraak geleverd dus wil mijn geld terug

Bas

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi ​@Basje44, ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de vertraagde levering. Noordzee verwijst al naar wat mijn collega Alexandra in een ander topic aangaf, en dat klopt. Er zijn in korte tijd zoveel hoesjes aangevraagd dat het niet gelukt is om ze allemaal binnen de gestelde levertijd van 7 werkdagen te bezorgen. Er wordt hard gewerkt om alle hoesjes zo snel mogelijk bij iedereen te krijgen. We verwachten dat dit deze week zal zijn. Ik kan je dan ook alleen vragen om nog een beetje geduld. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 16, 2026

Precies wat ik al schreef dus…. 🤠😎