Skip to main content
Beantwoord

Word ik niet geblokkeerd op mijn mobiel als ik een betaalafspraak heb gemaakt?

• February 7, 2026
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb een betalnings uitstel aangevraagd en dat is gelukt, maar nu is de vraag if ik dan alsnog geblokkeerd wordt of pas na de afgesproken nieuwe betaal datum?

Beste antwoord door jimny

​@EdwinH01 neem deze link eens door en kom je er niet uit dan even bellen met de klantenservice (terugbelafspraak)

Admin: link voor terugbelafspraak toegevoegd![endif]-->!--[if>![endif]-->!--[if>![endif]-->!--[if>![endif]-->!--[if>

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 7, 2026

​@EdwinH01 neem deze link eens door en kom je er niet uit dan even bellen met de klantenservice (terugbelafspraak)

Admin: link voor terugbelafspraak toegevoegd![endif]-->!--[if>![endif]-->!--[if>![endif]-->!--[if>![endif]-->!--[if>

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • February 8, 2026

​@EdwinH01 is het inmiddels gelukt met de link cq bellen  naar kpn 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 8, 2026

Jazeker danku!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 10, 2026

Welkom op de community ​@EdwinH01!

Ik zie dat jimny je al gerust heeft weten te stellen, top dat het nu duidelijk is hoe het zit 😊

• Nieuwkomer
  • February 17, 2026

Ik heb gisteren een email ontvangen met de mededeling dat mijn abonnement geblokkeerd zou worden, ik heb deze email gisteren gemist maar vanochtend een betaalafspraak gemaakt en betaald wat nu? Want ik kan nog steeds niets alles is geblokkeerd 

JanD
Superuser
  • February 17, 2026

Ik heb gisteren een email ontvangen met de mededeling dat mijn abonnement geblokkeerd zou worden, ik heb deze email gisteren gemist maar vanochtend een betaalafspraak gemaakt en betaald wat nu? Want ik kan nog steeds niets alles is geblokkeerd 

Hallo ​@Jessy39 zie onderstaande link voor aanvullende hulp en info:

Beter is het een eigen topic aan te maken voor jouw vraag om verwarring te voorkomen.

Â