Skip to main content
Beantwoord

Wordt mijn mobiele abonnement verlengd als ik het aanpas?

• November 7, 2024
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Beste KPN-er,

Als ik mijn mobiele abonnement verlaag wordt dan de looptijd ook meteen verlengt of kan ik dan nog steeds per direct opzeggen?

Alvast bedankt voor je reactie.

Vriendelijke groeten,

Robert

Beste antwoord door RBxx

Hallo @RLFZ 

Een huidig mobiel abonnement kan je maandelijks omlaag en omhoog zetten.

Ga eens naar MijnKPN en log in met jouw KPN account.

Kies vervolgens Producten en dan het betreffende mobiele abonnement. Selecteer daarna links Abonnement wijzigen. Dan krijg je een overzicht van je huidige abonnement en daaronder alle opties waar je naartoe kan wijzigen. Deze wijziging heeft geen invloed op de looptijd van het abonnement. Die blijft ongewijzigd.

U kunt uw abonnement één keer per maand kosteloos wijzigen. De wijziging gaat in vanaf de volgende factuurmaand.

De gekozen wijziging gaat in bij de start van de nieuwe factuurperiode.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 8, 2024

Hallo @RLFZ 

Een huidig mobiel abonnement kan je maandelijks omlaag en omhoog zetten.

Ga eens naar MijnKPN en log in met jouw KPN account.

Kies vervolgens Producten en dan het betreffende mobiele abonnement. Selecteer daarna links Abonnement wijzigen. Dan krijg je een overzicht van je huidige abonnement en daaronder alle opties waar je naartoe kan wijzigen. Deze wijziging heeft geen invloed op de looptijd van het abonnement. Die blijft ongewijzigd.

U kunt uw abonnement één keer per maand kosteloos wijzigen. De wijziging gaat in vanaf de volgende factuurmaand.

De gekozen wijziging gaat in bij de start van de nieuwe factuurperiode.