Skip to main content
Vraag

Zichttermijn verstreken. Welkomstcadeau niet ontvangen

• March 6, 2026
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Na het verlopen van de zichttermijn en de 3 werkdagen voor eventuele verzending van het welkomstcadeau heb ik geen enkele informatie vanuit KPN of partners ontvangen. Daarom zelf maar contact opgenomen met de klantenservice en na doorverwijzing naar een andere afdeling is mij medegedeeld dat het cadeau niet op voorraad is. Ik moet maar afwachten op een mail, want er is niet bekend of- en wanneer de voorraad is aangevuld. Einde gesprek.

Ik vind dit eerlijk gezegd geen service. Ik verwacht op zeer korte termijn een oplossing voor bovenstaande, ik heb immers een contract afgesloten en KPN komt haar verplichting niet na. 

1 reactie

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@HvD96, welkom bij de community! Ik snap dat dit vervelend is. Als je een abonnement afsluit met een welkomstcadeau, verwacht je natuurlijk ook dat je daar duidelijke informatie over krijgt. Soms kan het helaas voorkomen dat een welkomstcadeau tijdelijk niet op voorraad is bij de partner die de verzending verzorgt. In dat geval kan de levering wat langer duren dan normaal. Zodra er weer voorraad is, wordt het cadeau alsnog verzonden en ontvang je daar automatisch bericht over per e-mail.

Ik begrijp dat het wachten zonder duidelijke datum niet ideaal is. Ik zou graag in jouw geval met jou willen mee kijken, zou je je profiel kunnen invullen? Zo kan ik gericht met je mee kijken en hopelijk meer duidelijkheid geven! 😊