Skip to main content
Beantwoord

Zit er een limiet op Google aankoop via abonnement?

• February 8, 2026
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik heb ( via google play ) de functie " aankopen via mobiele netwerk/abbonnement" aangezet om af en toe iets te kopen via google. Dit wordt dan samen met mijn telefoonrekening afgeschreven. Graag zou ik willen weten of hier een  limiet aan dat extra bedrag zit? Ik zou namelijk ontzettend graag een eenmalige aankoop willen doen in het roblox spel voor de 12e verjaardag van mijn zoon aankomende vrijdag. Ik heb budgetbeheer bij kredietbank, en toen ik vrijdag hierover belde naar hun, werd daar heel onvriendelijk gezegt dat ik het (hiervoor gespaarde) geld eerst aan de casemanager moet vragen, maar die is pas 16 feb weer aanwezig :( Helaas komt mijn zoon alleen 1 x in de 2 weken een weekend en dat zou betekenen dat hij pas 1 maart zijn cadeau zou krijgen. Ik heb hem dit jaar ook voor de eerste op zijn verjaardag zelf bij me, dus ik voel me er vreselijk onder. Wat is hierin mogelijk? Heel graag hoor ik iets hier over 🙏

Groetjes Nathalie 🌺

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@NathalieM, welkom op de community 🙂 Noordzee heeft je al op weg geholpen zo te zien met de limieten. Ik snap dat je jouw zoon een cadeau wil geven, maar ik wil natuurlijk ook niet dat je daarmee in de problemen komt met budgetbeheer. Mocht het toch lukken om het met hen kort te sluiten, zou dat het meest ideale zijn.

Meer over KPN Pay kan je in onze Kennisbank lezen: 

2 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • February 8, 2026

Er zit een limiet bij KPN Pay, maximaal 50€ per keer en 300€ per maand

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2026

Hoi ​@NathalieM, welkom op de community 🙂 Noordzee heeft je al op weg geholpen zo te zien met de limieten. Ik snap dat je jouw zoon een cadeau wil geven, maar ik wil natuurlijk ook niet dat je daarmee in de problemen komt met budgetbeheer. Mocht het toch lukken om het met hen kort te sluiten, zou dat het meest ideale zijn.

Meer over KPN Pay kan je in onze Kennisbank lezen: