Skip to main content

Goedendag,

Wij zouden 28 december overstappen van Ziggo naar KPN en daarbij maakten wij gebruik van de overstapservice. 

Na het activatie smsje alles aangesloten, bleek glasvezel niet te werken (voorheen via kabel internet gebruikt). Gebeld met de klantenservice, monteur wordt gestuurd... maar pas 7 januari. 

Volgens de mevrouw van de klantenservice kon ik mijn Ziggo apparatuur weer aansluiten, want zolang zij geen groen licht hadden gegeven aan Ziggo dat alles werkte, zou dat nog gewoon werken.

Nadat alles weer aangesloten zat, maar internet niet werkte, was het al laat in de avond. Volgende ochtend meteen om 8.00 naar Ziggo gebeld. Meneer van de klantenservice zag dat mijn contract toch al stopgezet was de 28e. Hij zou het opnieuw activeren, maar dit zou max 48 uur kunnen duren en ik moest zelf daarna weer opzeggen. Prima. Balen met met oud & nieuw zonder tv en internet, maar prima. 

Intussen 1 januari. Geen tv ,geen internet. Ziggo is bereikbaar via chat, dus ik vraag hoe lang het nog duurt. Deze meneer verteld mij dat zijn collega een verzoek tot heractivatie had ingediend, maar dit is afgewezen. Zij zeggen mij niet meer te kunnen aansluiten. KPN telefonisch niet bereikbaar vandaag.

Wat nu? Ik ben bijna door mijn mobiele data heen en de monteur komt pas over ruim 6 dagen!

Vandaag gaat er gewoon niets gebeuren. Het land ligt zo goed al stil. Wellicht dat je morgen meer succes hebt. Overigens raad ik je aan om dit soort wijzigingen nooit in december te doen. Als er dan iets mis gaat duurt het allemaal veel langer. Gewoon omdat de meeste mensen vrij zijn.

Wat ontzettend zuur dat het mis is gegaan met de overstap ​@Shar001. Mijn excuus voor deze nare start bij KPN (en ook geen lekker begin van 2025) 😕

Heb je jouw mobiele nummer ook ondergebracht bij KPN? Zo ja, dan is het mogelijk dat we een noodbundel met extra data actief zetten op je mobiele nummer. Op die manier kom je dan niet helemaal zonder internet te zitten! Je kunt daarvoor weer zelf bellen met ons, of een belafspraak maken via onze digitale assistent!

Reageer