Skip to main content

Wij hebben 18 dagen geen internet/tv/bellen gehad. ik wil schadevergoeding aanvragen maar dit lukt niet. ik kan maximaal voor 3 dagen schadevergoeding aanvragen. Hoe los ik dit op. btw. al de tweede keer dit jaar. 

@M.Min

Ik zou gewoon 0800 0402 bellen en het uitleggen.

Ik heb vroeger ook op afdeling Nota's gewerkt, en met zo'n mededeling voerde ik het gewoon in een systeem "KADO", maar ik ben al jaren weg bij KPN (gelukkig niet van hun producten, maar alleen als werknemer).

Ik heb begrepen dat KADO is afgeschaft, dus van dat nieuwe systeem ben ik niet op de hoogte.

De klant kon altijd kiezen van 2 opties:

1. Dat ik een SOK aanmaakte (dan kreeg hij/zij het geld direct op zijn/haar rekening teruggestort.

2. Dat ik het crediteerde op de eerstvolgende nota.

Ik heb gehoord dat KPN ook niet meer met SOK werkt, dus nogmaals: even bellen met de klantenservice.

 


Bedankt voor de tip. Is gelukt.

 


De systemen zijn inderdaad veranderd, maar een vergoeding is nu via andere wegen nog steeds mogelijk 🙂 Fijn dat het telefonisch al gelukt is @M.Min!

Als het en storing was op alleen jouw verbinding is bellen de beste optie. Als het een grotere storing is waarbij meerdere aansluitingen zijn getroffen kan het ook via de website aangevraagd worden: Vergoeding bij een netwerkstoring.

Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.