Skip to main content

Goedendag,

 

Ik word al dagen gebeld door nummer 088-7751067, bij terugbellen hoor ik een bandje van de KPN klantenservice. Zijn jullie dit? Waarom bellen jullie?

 

Daarnaast:

Via de Cosumentenbond werd ik beanderd voor een aanbieding: twee keer zo snel internet voor de helft van de prijs van mijn Klein Hussel abonnement bij KPN (aanbieding bij Odido, 1.000mbit / 23 euro). Dat leek em wel wat, gezien ik nu e56 per maand betaal voor 500mbit! Ik wilde overstappen.

 

Nu blijkt dat ik drie jaar (!) vastzit aan Klein Hussel. Dat had ik natuurlijk in de kleine lettertjes moeten lezen. Echter, in het ‘aansmeertelefoontje’ is de lengte van dit abonnement me niet duidelijk genoemd. Nu zit ik nog een hele tijd vast aan een heel beroerd aanbod.

 

Kunnen jullie een beter bod doen dan het Klein Hussel dat ik nu heb? Zoals jullie begrijpen ben ik ontevreden met hoe dit abonnement mij aangeboden is, en zal ik weghaasten bij KPN zodra dit mogelijk is.

 

Hoor graag, liefst per email.

 

WSH Uiterweerd

 

p.s. Ik vind het beroerde service dat ik schriftelijk alleen via een publiek forum naar jullie uit kan reiken, en niet in de privacy van een email.

Hallo @WSHU 

 

Dat is inderdaad een nummer wat KPN gebruikt voor telefonische verkoop- of servicecampagnes, je kan alle nummers die ze gebruiken hier vinden: https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn

Je kan ook de klantenservice bellen, voor zakelijke klanten is dat 0800-0403 en voor consumenten 0800-0402.

 

Die duur van dat contract zal toch ook gewoon op het contract hebben gestaan, zeker als je zakelijk bezig bent dan kijk je toch eerst alles na lijkt mij.


Hoi @WSHU, welkom op de community, Een contract van 3 jaar klinkt inderdaad als een zakelijke overeenkomst. Voor consumenten is 2 jaar het maximum. Je kunt ons het beste bellen op het eerste nummer dat GeSp noemt, dan kan men daar met je meekijken. Zakelijke pakketten zijn voor ons via deze weg niet in te zien.


Reageer