Skip to main content

Aanpassen van een abonnement is nergens meer (al een week of 2) zichtbaar. Hoe en waar kan je zien wat je abonnement is en waar kan je dit aanpassen of dat een aanpassing goed is gegaan? Heb op verschillende manieren geprobeerd via de app niet zichtbaar (eerst wel), de site na paar x in moeten loggen achterelkaar ook niet zichtbaar en chat snapt niet wat je bedoelt…
 

Hallo @Fien1968, zou je iets meer kunnen toelichten. Gaat het bijvoorbeeld om een mobiel abonnement wijzigen of om het thuis abonnement? Als ik iets meer informatie heb, kan ik het issue vervolgens laten oplossen door de mensen van de techniek. 


@Jeroen_dB het aanpassen van een mobiel abonnement lukt al een paar dagen niet. Ik probeer het iedere dag.


Beste @Jeroen_dB , gaat om mobiel. Lukt al zeker 2 weken niet en straks is de maand voorbij… 


We gaan er achteraan, om dit opgelost te krijgen. 


Waar lopen jullie dan precies vast @Fien1968 & @Joep1965


Kijk even in ‘ontmoet’ @Jeroen_dB . De optie “abonnement aanpassen” ontbreekt helemaal in MijnKPN. Zo kan je niets (maandelijks) aanpassen. Het is al doorgezet door (een paar) collega’s.


Dat hebben inderdaad we gelezen @RBxx. We zijn opzoek naar iets meer info, op verzoek van de MijnKPN technici.  

Is het mogelijk om een screenshot te delen waar de optie normaal hoort te staan maar n@Joep1965 en @Fien1968 


Hier ‘mijn’  MijnKPN, geen optie “abonnement aanpassen” te vinden.

 


@Jeroen_dB  precies wat @RBxx laat zien… niet meer zichtbaar daar.. bij beide abonnementen op ons adres.. 

 


Is het mogelijk om een screenshot te delen waar de optie normaal hoort te staan

Op de website zelf heb ik even gezocht via google, is n.l. moeilijk een screenshot te maken van iets dat niet meer beschikbaar is 😉

In de App wordt n.l. nog gewoon een link getoond (Abonnement aanpassen) die vervolgens als je erop klikt de browser opent en je doorstuurt naar Mijn KPN - dezelfde pagina als de website.

 

 


@GerritS76 voorheen kon je dus 2 vakjes boven verlengbaar (abonnement) aanklikken maar die is dus verdwenen. Ik wil niet verlengen (wat bij mij overigens wel werkt) maar alleen aanpassen..


Dank jullie wel. De info met screenshots is doorgegeven. 


@Jeroen_dB fijn dat het doorgeven is. Maar waar  kan ik nu mijn bundel aanpassen of inzien voordat de maand voorbij is en ik graag echt iets aangepast wil hebben voor de maand juli ingaat. 


Dit kan je ook via KPN klantenservice op 0800-0402 (laten) aanpassen. Maar hopelijk is het probleem in MijnKPN snel opgelost.


@Jeroen_dB Voor mij is het weer zichtbaar! Bedankt voor het oplossen!