Skip to main content

Goeiemiddag, 

 

Dit is de 3e keer dat ik via KPN met me bewind wat aanvraag. Het is telkens raak met het wachten, terwijl mensen zonder bewindvoering het meteen kunnen aanvragen. Is er een andere mogelijkheid dat het sneller gaat? Want dit is echt heel erg vervelend.

Hallo @Dj020 jouw bewindvoerder kan dat voor je regelen als hij/zij zich aangemeld heeft als jouw bewindvoerder, dan gaat het ook gewoon snel. Zelf kun je niets doen als je onder bewind staat, behalve aan de bewindvoerder vragen wat financieel mogelijk is.


Dat heeft hij ook gedaan alleen duurt het alsnog heel lang.


Dat heeft hij ook gedaan alleen duurt het alsnog heel lang.

Hallo @Dj020 misschien de bewindvoerder even achter de broek zitten?


Jaa die mail ik telkens en bel ik ook. Geen reactie. Is er een andere manier dat ik ze morgen bel en dat ze akkoord geven aan de telefoon in een winkel? Of een andere manier want dit is echt tijd rovend elke keer


Jaa die mail ik telkens en bel ik ook. Geen reactie. Is er een andere manier dat ik ze morgen bel en dat ze akkoord geven aan de telefoon in een winkel? Of een andere manier want dit is echt tijd rovend elke keer

Nee, een andere mogelijkheid bestaat niet.

Wat wil je aangepast hebben en waarom zo'n haast? @Dj020 

 


Nou mijn telefoon is stuk en die gebruik ik veel voor werk, daarom heb ik die nokia t21 voor 10 euro per maand erbij genomen. Maar nu ik geen goed werkende telefoon heb loop ik al mijn klussen mis waardoor mijn inkomen daalt. En dat moet niet gebeuren.


Nou mijn telefoon is stuk en die gebruik ik veel voor werk, daarom heb ik die nokia t21 voor 10 euro per maand erbij genomen. Maar nu ik geen goed werkende telefoon heb loop ik al mijn klussen mis waardoor mijn inkomen daalt. En dat moet niet gebeuren.

Hallo @Dj020 dan koop je toch gewoon een simpele telefoon bij een telefoonboer op de hoek van de straat, je stopt daart je simkaart in en bellen maar.


Mijn bewind heeft zojuist verteld dat het geaccepteerd is. Waar moet ik naar toe bellen ?


Mijn bewind heeft zojuist verteld dat het geaccepteerd is. Waar moet ik naar toe bellen ?

0800-0402. Als het geaccepteerd staat kan de klantenservice een soort van goedkeuring zien voor X bedrag per maand. Dus bel ze, geef aan dat je onder bewind staat en het nu als het goed is ingevoerd kan worden.


Nou net gebeld, super onvriendelijke medewerkster. Ze geeft aan dat er geen akkoord is terwijl ik wel een akkoord heb gehad van mij bewind. Ik ga zo snel mogelijk overstappen naar odido want kpn is echt heel slecht