Skip to main content

hallo 

ik heb een oud telfort thuis abonnement met de voorwaarden van telfort.

deze wil ik veranderen naar de kpn voorwaarden. 

heb al gebeld naar de klantenservice maar die zijn niet echt snugger. ( kan niet wordt er gezegd) 

kunnen jullie mij hier helpen om dit te veranderen. 

bvd 

heb al gebeld naar de klantenservice maar die zijn niet echt snugger. ( kan niet wordt er gezegd) 

U moet zeggen dat u het abonnement aan wilt passen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan moet het echt wel lukken.

Of: TV+. Zeggen dat u dat wilt.


Kijk hier wel mee uit. Mogelijke kortingen komen misschien te vervallen.


@nside je kunt eens bellen met de klantenservice 0800-0402 of je duurder uit bent dan met je huidige telfort abonnementen


@jimny  daarom mij vraag hier om het te regelen. 
ze zijn niet snugger die de telefoon opnemen daar. 


@jimny  daarom mij vraag hier om het te regelen. 
ze zijn niet snugger die de telefoon opnemen daar. 

@nside op dit forum wordt je geholpen door klanten die graag andere klanten helpen, echter hier kan je niet je huidige Telfort abo naar Kpn abo omzetten en daarvoor zul je echt moeten bellen of naar een kpn winkel gaan.

 


Hier op dit forum reageren ook KPN medewerkers. Maar deze zullen waarschijnlijk niet zomaar uw abonnement aanpassen. Ik denk dat ze daarvoor doorverwijzen naar de telefonische helpdesk. 

We kunnen echter wel even naar uw abonnementskosten kijken. En wat het zou gaan kosten als u het abonnement aanpast naar een nieuw KPN abonnement. Als u dat wilt, kunt u dan een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur?


@Nick83 Ik ben al verschillende malen geholpen hier op het form en de medewerker heeft het ook aangepast via hier. 

 


Hallo @nside ,

Je kunt zelf via internet jouw abonnement overzetten naar de KPN-voorwaarden. 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Je zit nu op 72,38 per maand. 

Op basis van de huidige KPN-voorwaarden kom je uit op : 

42,50 + 12,50 + 4,99 (opnemenpakket)+ 9,99 (Videoland)+ 2,00 (Vaste telefoon)  = 71,98 per maand.

40 cent per maand goedkoper dus…..

 


Ik vermoed dat @nside 2 tv ontvangers heeft. Klopt dat?

Maakt niet zoveel uit. Met 2 tv ontvangers is opnemen gratis tegenwoordig. Dus het scheelt maar 1 cent.


Ik vermoed dat @nside 2 tv ontvangers heeft. Klopt dat?

Dan zou het opnemenpakket gratis worden. En dat scheelt per saldo maar één cent.  


Ik heb 2 tv kastjes en dan moet het opnemen gratis worden. Dan scheelt het €5,00 


Ik heb 2 tv kastjes en dan moet het opnemen gratis worden. Dan scheelt het €5,00 

Nee, dan wordt het : 

42,50 (internet )+ 12,50 (TV) + 5,00 (tweede ontvanger) + 9,99 (Videoland)+ 2,00 (Vaste telefoon)  = 71,99 per maand.

Het opnemenpakket wordt dan gratis. 

Jouw totale voordeel wordt dan 39 cent per maand. 

 


Ik heb 2 tv kastjes en dan moet het opnemen gratis worden. Dan scheelt het €5,00 

Nee, dan wordt het : 

42,50 (internet )+ 12,50 (TV) + 5,00 (tweede ontvanger) + 9,99 (Videoland)+ 2,00 (Vaste telefoon)  = 71,99 per maand.

Het opnemenpakket wordt dan gratis. 

Jouw totale voordeel wordt dan 39 cent per maand. 

 

Maar ook sneller internet 👍🏻van 50 / 50 naar 100 / 100


Klopt, je hebt dus meerdere goede redenen om te kiezen voor die verlenging: 

Hallo @nside ,

Je kunt zelf via internet jouw abonnement overzetten naar de KPN-voorwaarden. 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 

 

 


Hmm. "Internet en interactieve tv" is gewoon een oud KPN abonnement. Anders zou er TFT moeten staan. 

Zie verder bovenstaande adviezen. 

Vernieuwen naar huidige propositie met TV+.

Dan kom je voor hetzelfde op

Internet 100/100! 42,50

TV basis 12,50

Tweede ontvanger inclusief opnemen 5,00

Vast telefoon nummer 2,00

Videoland (wordt) 10,99 

Totaal 72,99

 


Hmm. "Internet en interactieve tv" is gewoon een oud KPN abonnement. Anders zou er TFT moeten staan. 

Zie verder bovenstaande adviezen. 

Vernieuwen naar huidige propositie met TV+.

Dan kom je voor hetzelfde op

Internet 100/100! 42,50

TV basis 12,50

Tweede ontvanger inclusief opnemen 5,00

Vast telefoon nummer 2,00

Videoland (wordt) 10,99 

Totaal 72,99

 

Klopt, per 1 juli 2024 wordt Videoland 10,99 per maand. Maar die verhoging geldt uiteraard ook op zijn oude abonnement. Het voordeel blijft dus 0,39 per maand. 
 

Verder kan het verschil per 1 juli 2024 nog groter worden. Als je voor 1 juli verlengt, ontloop je de (mogelijke) inflatiecorrectie per 1 juli 2024. Zelf heb ik die truc precies een jaar geleden gedaan. 


Reageer