Skip to main content

Hallo ik bel nog geen twee dagen geleden over het treffen van een betalingsregeleing (dit zou geen probleem zijn.  jullie reactie is niet eens een factuur sturen maar ongeveer 1 dag nadat ik gebeld heb voor de regeling, die tevens gewoon getroffen is… blokkeren julllie mij gelijk. wat heel merkwaardig is.

 

Het is best simpel omdat jullie niet tijdig gewaarschuwd hebben voor deze blokkade en ik wel optijd een regeling getroffen heb eis ik het volgende. Dat de her aansluitkosten er vanaf worden gehaald. en ook niet alles in 1 keer betalen gewoon de regeling volgen die getroffen is..

 

****************** dit is het betreffende nummer.]

 

ik hoop zo  voldoende info achter te hebben gelaten

groet,

Yoran Grooten

Admin: aangepast met het oog op de privacy.

Dat is natuurlijk bijzonder vervelend. Ik zie inderdaad dat daar in november contact over is geweest. Ik kan via het forum niet opnieuw een betaalregeling treffen wanneer er al een getroffen is in het verleden. Ik zou je willen adviseren om dan tijdens kantooruren weer te bellen met de afdeling Collections op 0800-0402. Dan maken mijn collega's dat in orde!


dit zou ik wel willen maar aangezien jullie mij geblokkeerd hebben kan ik dit nummer niet meer bellen, plus jullie hebben geen email adres en in de chat word er eerlijk gezegd weinig voor je gedaan. dus dit is al zon beetje de laatste manier van duidelijke communicatie.


Je zou ondanks de blokkade wel moeten kunnen bellen met 0800-0402 als het goed is. Ik kan helaas geen nieuwe regeling treffen als het incassoproces al zover is gevorderd en er al eerder een betaalregeling is gemaakt.


als ik probeer te bellen zegt die dat ik op mijn factuur moet kijken voor het juiste nummer maar er staat helemaal geen telefoonnummer op de facturen. ik heb het meerdere malen geprobeerd maar vanwege administratieve redenen is mijn nummer buiten gebruik gesteld, juist als ik dat nummer bel (0800-0402) zegt het bandje dat ik contact op moet nemen met mijn provider. Tot zover heb ik dus geen andere manier van communiceren met jullie op het moment, dus weet u een andere manier waarbij ik alsnog in contact kan komen?  Want ik heb zelf niet de mogelijkheid om gebruik te maken van een ander toestel of nummer op het moment.


Wat vreemd, 0800-0402 is wel het nummer wat je moet hebben en de enige manier waarmee je in contact kan komen met de afdeling Collections. Je kan hen bereiken tussen 08.00 en 17.30. Ik kan dat helaas niet via het forum doen vrees ik.