Skip to main content

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN met monteur.

Vele kosten gemaakt, zo’n spijt van deze overstap.

Allereerst moet het glasvezelkastje vervangen worden, het nieuwe kastje had een stopcontact nodig,

deze dus laten maken, kosten € 75,- ( was niet verteld!)

Boven WiFi nodig op slaapkamer (tv) en werkkamer (pc). Kosten extra modem € 25,- is okay!

de WiFi DOET HET NIET BOVEN!! u heeft een WiFi versterker nodig € 54,50 !!!!!

Deze versterker is geplaatst voor gebruik van de PC.

’s Avonds IPad mee naar boven, GEEN WIFI bereik!!!!!! BOOS!!!

De WiFi versterker van de PC gehaald en deze op de slaapkamer gezet, dat deed het toen weer!

volgende dag, WiFi Versterker weer terug naar computer en dat werkte dus niet meer.

Wat een ellende, gebeld met KPN en ook deze dame kwam er niet uit en het duurde zo lang voor zij een reset kon doen.

KPN HOE DAN??

ik hoor graag van u,

groet, Maya de Vroome

 

 

Ha @Maya2211, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Het klopt dat er voor glasvezel een stopcontact nodig is en ook een wifi versterker doen we er niet gratis bij (tenzij je gebruik hebt gemaakt van de bijbehorende actie). In de huidige tijd zijn er zoveel apparatuur die gebruik maken van wifi dat er vaak gebruik gemaakt moet worden van wifiversterkers, wil je in je hele huis verbinding hebben. De SuperWifi punten kan je door het hele huis zetten, maar hou er wel rekening mee dat je 'm niet te ver van de Experia Box plaatst. Mocht het helemaal niet meer werken, dan kan je via een schone installatie alles weer resetten. Werkt alles nu wel weer naar behoren?


Beste Marcia, Inderdaad het altijd correcte antwoord is “wat jammer ….”

Nee, niet alles werkt perfect, op slaapkamer met extra Box, werkt YouTube nog niet!!
Enige tegemoetkoming van uw kant (als late actie) zou dan nog een extra gratis WiFi versterker zijn.

Dat lijkt me dan klantvriendelijk.


Ik denk dat u gewoon een kabel naar boven nodig heeft. Die heeft u nog niet?


Klopt die heb ik nog niet.


@Maya2211 Is het nog gelukt? Ik kwam je topic tegen en ik neem het even over van Marcia. Ik kan je een kabel toesturen als je daar nog belang bij hebt!


Beste Remco, dank voor je antwoord.

de monteur heeft alle kabels die er lagen verwijderd,

dus ik zou niet weten hoe ik de nieuwe kabel dan aan moet sluiten voor naar boven?

vriendelijke groet, 

Maya


In de basis stop je dan een ethernetkabel in je modem, en breng je die naar boven. Hoe je dat laatste precies doet hangt af van je huis. Wellicht zijn er loze leidingen waar een kabel door kan. Of kun je hem langs de trapopgang leiden. Boven sluit je dan het Superwifipunt op die kabel aan. Als je het wifipunt dan probeert zo centraal mogelijk te plaastsen, heb je goede kans dat je op de hele bovenverdieping wifi hebt. Je kunt dan ook de TV ontvanger met een kabel op het wifipunt aansluiten.

De kabel die wij je kunnen opsturen is 10 meter lang. Mocht je langer nodig hebben, dan kun je beter bij een electronicazaak kijken. Die hebben vaak ook kant en klare langere kabels. 


Beste Erik, wel bedankt dat je nog met mijn klacht bezig bent,

maar ik ben 73 jaar. Dit gaat me echt niet lukken.

vriendelijke groet, Maya


Beste @Maya2211, ik pak het weer even over. Er zijn eigenlijk drie opties:

  1. We proberen er toch samen uit te komen via het forum. In dat geval is het misschien een idee om toch een kabel op te sturen? Wellicht is er iemand in je omgeving die je ermee kan helpen?
  2. Je belt nog eens met 0800-0402. Telefonisch is het vaak gemakkelijker om uit te leggen wat er speelt en daar dan weer op te reageren. 
  3. We sturen nog eens een monteur. Dit kost dan wel weer 75 euro. Mocht blijken dat de andere monteur per abuis iets niet goed gedaan heeft, dan kan ik deze kosten vergoeden voor je. 

Nee dankjewel Marcia,

geen kabel opsturen, dat gaat me niet lukken

ik bel bijna elke dag met 0800- 0402, er gaat steeds wel iets fout.

kom op, ik ga niet weer eens €75,- extra betalen.

 

laat maar zit en graag dit item sluiten!!!

groet, Maya de Vroome