Skip to main content

Op 15-11-2023 werd ik gebeld door een KPN medewerker en heb ik een kleinzakelijk abonnement afgesloten. Er werd mij verteld dat ze een Black Friday deal hadden en dat ik ook nog € 100,- cash back zou krijgen. Ik meen dat ik ergens gelzen had dat je dit op je rekening ontvangt na acitvatie van het abonnement. De monteur is geweest op 5-12-2023. We zijn nu een kleine maand verder en ik heb nog steeds geen € 100,- cashback ontvangen. Wanneer kan ik dit verwachten?

Hallo @stressssss ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Dan kunnen we je hier niet helpen. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Even bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 


Als je abonnement langer dan 14 dagen geleden is ingegaan.  5+14=19 december.  Dus ergens in de laatste week van december zou ik zeggen. 


Als je abonnement langer dan 14 dagen geleden is ingegaan.  5+14=19 december.  Dus ergens in de laatste week van december zou ik zeggen. 

Hallo @stressssss ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Dan kunnen we je hier niet helpen. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Even bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 

@stressssss 

Heb je het bedrag al ontvangen? Wat zeiden ze bij 0800-0403?