Skip to main content

Gisteren was mijn kpn pay service uit voorzorg geblokkeerd en moest ik zelf bellen om het weer te ontblokkeren. Wat inprincipe prima is. Vervolgens wil de beste man dat niet doen en MOET ik eerst betalen voordat ik de service kan gebruiken die ik heb gekozen. Met kpnpay kan je tot 300 euro aankopen doen die dan op je volgende factuur komen, ik zit net op 1/3e daarvan. En nu MOET ik opeens eerst betalen voordat ii gebruik kan maken van de service waarvoor ik gekozen heb? Dit is gewoon pure chantage en dit staat ook zeker niet vermeldt bij de voorwaarden hiervan dus ik begin me eigenlijk af te vragen of dit wettelijk wel toegestaan is. Hele vreemde manier van werken dit.

Hoi @Shaynee . Welkom op het forum.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoelt.  KPN Pay is niks anders dan een manier om eventuele aankopen via je KPN factuur te regelen . Zodat je alles overzichtelijk op een overzicht hebt. de aankopen blijven nog steeds jouw verantwoordelijkheid.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-kpn-mobiel/online-aankopen-via-kpn-factuur.htm

 


@Erwin_  Ja dat zou je inderdaad zeggen. Maar KPN beslist blijkbaar zelf wanneer ze zomaar een blokkade erop gooien en eerst geld gaan eisen voordat die blokkade eraf wordt gehaald. Ookal is het maximale bedrag helemaal niet bereikt en staat deze chantage service ook niet in de voorwaarden van deze dienst omschreven. Ik heb simpelweg een contract genomen met een bepaald dienst, en die dienst wordt nu simpelweg niet geleverd. Erg onsmakelijk om er zo mee om te gaan.


Hoi @Shaynee 
Ja schulden zijn nu eenmaal lastig en die moet je echt eerst aflossen.
Waarom beheer je je betalingen niet zelf, ik zie geen enkel voordeel in KPN Pay, alleen maar nadelen.
De bedragen lopen op en het wordt steeds lastiger deze te betalen.
Mijn advies betaal je schuld en stop met KPN Pay en ga zelf je betalingen beheren.


Let wel wat op je taalgebruik @Shaynee 
Dit is in strijd met de forumregels.


@huistijger 😉


Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je bedoelt.  KPN Pay is niks anders dan een manier om eventuele aankopen via je KPN factuur te regelen .

Maar wel met enkele voorwaarden en dat is waar @Shaynee een vraag/opmerking over heeft.

Bron.

En als dat de voorwaarden zijn dan zou het wel zo netjes zijn als KPN zich daar gewoon aan houdt.