Skip to main content

geachte kpn

 

er gaat duidelijk heel veel mis bij jullie.mijn bewindvoering.hebt 3x via kpn.com/bewindvoering  digitenne ontvanger voor mij besteld.waarbij jullie 2x verkeerde pakketten opstuurde itv 4k hd tv ontvangers   die hebt ik inmiddels   gerouteneert.ook vandaag weer naar jullie gebelt.ja zij de financele afdeling.zij hebben de mail aan vraag ontvangen van mijn bewindvoering.ze zeggen u ik dan dat ik 2 ontvangers hebt.de normale interactivetv ontvanger  dat klopt.en dat ik ook een digitenne ontvanger in huis hebt.endat klopt  niet.die is indertijd gerouteneert naar u.en is daar ook ontvangen.reden dat hij terug is gegaan.dat ik geen 2de tv meer had.inmiddels hebt ik nu weer een 2de tv       maar die kan geen itv ontvanger aan.wel digitenne ontvanger.en die is met goedkeuring door mijn bewindvoering bij u aangevraagt.pakket kost dan 18 euro per maand een digitenne ontvanger.mijn bewindvoering is hier al ruimschoots 3 weken mee aan de gang met kpn.antwoord  blijft  uit.van kpn   zoals meerdere mensen zeggen dat service van kpn zeer hard achteruit is gegaan.en dat hebt ik zelf ook onder vonden.ik hebt de klacht weer bij mijn bewindvoering gelegt vandaag.omdat levering digitenne ontvanger uit blijft.u kan ook contaktopnemen met mijn bewindvoering ***   en dat zal ook heus wel in u bestand  staan.mij kan u bereiken op mijn email  ***     tnv g herben

 ***** 

zodat u kan zien dat ik het zelf bent 

 

mail even een mailtje      naar mij terug

 

dank g herben

 

22-06-2022       time  20:09

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt