Skip to main content

Ik heb recent een factuur ontvangen waarvan ik het bedrag niet kan plaatsen. zie ook dat er een klantnummer bijstaat dat niet van ons is. Email adres (digitaal ontvangen) klopt wel. Wil dit graag gecorrigeerd hebben.

Baal er ook van dat ik een kwartier op de website van KPN moet zoeken zonder dat ik kan vinden hoe ik dit kenbaar moet maken. Dan maar via het forum.

Hoi @gertel34, welkom terug!
De snelste manier om over dit soort dingen in contact met ons te komen is telefonisch op 0800-0402.
Is het niet een phishingmail? Zie ook kpn.com/valseemail

Merkwaardig dat je een onbekende factuur krijgt! Klopt het Iban nummer wel met de jouwe? En het fysieke adres?
Als die allebei niet kloppen vermoed ik dat iemand een verkeerd mailadres opgegeven heeft. Kun je het klantnummer toevoegen aan je profiel bij “persoonlijke opmerkingen” en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Hallo Thomas;

Ik ben een weekje weg geweest dus heb niet kunnen reageren. Ga ik nu dus wel doen.

De factuur is in mijn mailbox terecht gekomen dus het email adres klopt. Er staat geen fysiek adres op want het is een digitale factuur. In ‘MijnKPN’ staat de factuur niet genoemd, het bedrag is ook niet afgeschreven. Mijn klantnummer staat al in mijn profiel. Dus blijft even een raadsel.

m.vr.gr.
Gert van Elleswijk


Hallo Thomas;

Ik ben een weekje weg geweest dus heb niet kunnen reageren. Ga ik nu dus wel doen.

De factuur is in mijn mailbox terecht gekomen dus het email adres klopt. Er staat geen fysiek adres op want het is een digitale factuur. In ‘MijnKPN’ staat de factuur niet genoemd, het bedrag is ook niet afgeschreven. Mijn klantnummer staat al in mijn profiel. Dus blijft even een raadsel.

m.vr.gr.
Gert van Elleswijk

Hi @gertel34. Ik zie jouw klantnummer staan, maar ik ben ook vooral benieuwd naar degene die op die factuur staat. Dan kunnen we op onderzoek uit gaan. Zou je die nog willen toevoegen bij “persoonlijke opmerkingen”?