Skip to main content

Ik heb mijn contract verleng met de opties

€5 euro korting

TV korting €12,5

Netflix korting € 5

Dit was de aanbieding die ik kreeg in de verlengdeal

Vervolgens een verlenging gekregen met alleen de €5 korting.

Dit vindt ik misleiding

Groet

Frans

Die € 12,50 korting staat er toch!!

Staat er wel maar krijg hem uiteindelijk niet. Dus je sluit de verlengdeal af maar krijgt uiteindelijk niet de korting. Dit vind ik misleiding dus voor mij geen KPN meer.

Ik zeg niet dat u ongelijk heeft hoor. Want KPN haalt allerlei trucjes uit. Maar hoe ziet u dat u het niet krijgt? 

Gebeld en een email gekregen

Waarom heeft u gebeld? Als u belt krijgt u van de medewerker aan de telefoon een ander aanbod dan wat op de website staat.

Lees deze topic 

Looptijd actiekortingen in de verlengshop misleidend 

Dit gebeurt nog steeds en is ook weer met mij gebeurt.

Hi @FransWIL, ik denk graag mee. 

Nadat je hebt verlengt heb je als het goed is ook een bevestiging van de verlenging ontvangen via e-mail. Zou je daar een screenshot van willen plaatsen hier? Uiteraard zonder je naam en adresgegevens. 

Hier hebben we dus eindelijk duidelijk wat u bedoeld. U krijgt zogenaamd korting. Maar dan over een periode die al voorbij is. 

Hier zijn eigenlijk geen woorden voor. Geen nette woorden in ieder geval. 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Hier hebben we dus eindelijk duidelijk wat u bedoeld. U krijgt zogenaamd korting. Maar dan over een periode die al voorbij is. 

Hier zijn eigenlijk geen woorden voor. Geen nette woorden in ieder geval. 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

En dit gebeurt dus heel vaak dat klanten dit mooie aanbod wordt gedaan maar dan achteraf horen ze hè je heb pech die korting die heb je al gehad kijk maar naar de datum.

Dit is niet het eerste topic hierover…

Wat raar dat er 2023 staat. Dat lijkt mij gewoon een fout. @Alex van KPN ?

Wat raar dat er 2023 staat. Dat lijkt mij gewoon een fout. @Alex van KPN ?

Dit lees je op het forum dus heel vaak!

Dus foutje nee lijkt mij bijna niet.

Eerder blij maken met een dode mus

Ik zie het ook. Ik ga hier navraag over doen! 

Ik zie het ook. Ik ga hier navraag over doen! 

Heb je hier al navraag over gedaan? 

Nee, nog niet, ik verwacht hier wel iets over te horen in de loop van deze week. Ik meld me hier zodra ik iets weet. 

Ik kreeg precies zo’n “aanbieding” nadat ik een jaar een abonnement had afgenomen. Telefonisch werd mij voorgesteld dat ik een jaar lang 30 euro ga betalen. Per email werd mij het contract opgestuurd en een dag later de vraag of ik even contact wilde opnemen. Bleek het dus niet te kloppen omdat ik de korting al had “genoten”.  Vreemd dat KPN nog altijd dezelfde fout maakt.

Geen KPN voor mij hoor!

@FransWIL @Alex van KPN Dit is de gebruikelijke gang van zaken bij KPN. Zoals ook overige forumleden al aangeven is dit niet de eerste klacht hierover. Na het officieel indienen van een klacht en daaruit volgend telefonisch contact kreeg ik als uitleg dat KPN wettelijk verplicht is om zowel de lopende als nieuwe kortingen te tonen. Op de vraag waarom ze dit op zo'n misleidende manier doen krijg je geen antwoord.
Mijn contract is ontbonden omdat KPN zich niet aan de afspraak kan houden, ik ga nu op zoek naar een andere provider.

Een wassen neus. Bedoelt om je te verwarren.

Hi allemaal, ik heb dit zoals aangegeven doorgezet en ik wacht nog een reactie af. Mag ik jullie vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben? Zodra ik iets hoor kom ik hierop terug. 

Staat die P in kpn tegenwoordig voor ‘patience’?

@FransWIL @Alex van KPN Dit is de gebruikelijke gang van zaken bij KPN. Zoals ook overige forumleden al aangeven is dit niet de eerste klacht hierover. Na het officieel indienen van een klacht en daaruit volgend telefonisch contact kreeg ik als uitleg dat KPN wettelijk verplicht is om zowel de lopende als nieuwe kortingen te tonen. Op de vraag waarom ze dit op zo'n misleidende manier doen krijg je geen antwoord.
Mijn contract is ontbonden omdat KPN zich niet aan de afspraak kan houden, ik ga nu op zoek naar een andere provider.

Bij mij wilde ze niet ontbinden! Ook nog een boete betalen als ik wilde ontbinden. Wat een een bedrijf😡

Hi allemaal, ik heb dit zoals aangegeven doorgezet en ik wacht nog een reactie af. Mag ik jullie vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben? Zodra ik iets hoor kom ik hierop terug. 

Al iets gehoord @Alex van KPN of bloed het dood in de top van Kpn?

Al iets gehoord @Alex van KPN of bloed het dood in de top van Kpn?

‘Geduld hebben’ en ‘afwachten’ is het nieuwe mantra van kpn.

Het zal me niets verbazen als het antwoord straks is, dat klanten die dit treft, mogen bellen om een ticket aan te laten maken zodat de achterliggende afdeling er naar kan “kijken”, om tegen de tijd dat het verlengde abonnement afloopt een vage verklaring te krijgen. En dat het allemaal heel vervelend is.

Waarom moet dit zo lang duren, kom eens in actie @Alex van KPN Jij bent toch KPN? REGEL het! Een maand wachten en dan alleen aangeven geduld te hebben is toch abnormaal? Terwijl er meerdere topics over lopen.

Al iets gehoord @Alex van KPN of bloed het dood in de top van Kpn?

‘Geduld hebben’ en ‘afwachten’ is het nieuwe mantra van kpn.

Het zal me niets verbazen als het antwoord straks is, dat klanten die dit treft, mogen bellen om een ticket aan te laten maken zodat de achterliggende afdeling er naar kan “kijken”, om tegen de tijd dat het verlengde abonnement afloopt een vage verklaring te krijgen. En dat het allemaal heel vervelend is.

Ja, zo gaat dat meestal. Maar misschien Radar. Is aangegeven bij Radar.

Reageer