Skip to main content
Vraag

Graag ook PDF bijlage bij factuur

  • 10 September 2024
  • 19 reacties
  • 145 keer bekeken

IK krijg drie facturen van KPN , 2x mobiel en 1x thuis.

Graag had ik ook graag de factuur thuis  met PDF bijlag.

Kun je die niet gewoon downloaden in Mijn kpn dan @Ben B. ???

Of ik begrijp de vraag niet goed.

 


Bij het toezenden van welke factuur dan ook zit een bijlage opgemaakt in PDF. 

Deze kan ik downloaden 

 

 


Bij het toezenden van welke factuur dan ook zit een bijlage opgemaakt in PDF. 

Deze kan ik downloaden 

 

 

Een factuur wordt niet (meer) toegezonden, je krijgt een aankondiging per mail dat er in MijnKPN een factuur voor je klaar staat en deze kun je downloaden, opslaan en eventueel printen. @Ben B. 

Maar wat is nu concreet je vraag?

 


Bij het toezenden van welke factuur dan ook zit een bijlage opgemaakt in PDF. 

Deze kan ik downloaden 

 

 

Een factuur wordt niet (meer) toegezonden, je krijgt een aankondiging per mail dat er in MijnKPN een factuur voor je klaar staat en deze kun je downloaden, opslaan en eventueel printen. @Ben B. 

Maar wat is nu concreet je vraag?

 

In mijn tijd kon dit nog wel worden aangezet maar zaten hier kosten van geloof ik 2 of 3 euro per factuur aan vast. 


Kun je die niet gewoon downloaden in Mijn kpn dan @Ben B. ???

Dat kan, maar dat is omslachtig. Gewoon als bijlage bij de email. Dat is veel makkelijker. Dat zal @Ben B. wel bedoelen.


Kun je die niet gewoon downloaden in Mijn kpn dan @Ben B. ???

Dat kan, maar dat is omslachtig. Gewoon als bijlage bij de email. Dat is veel makkelijker. Dat zal @Ben B. wel bedoelen.

Maar dat doet KPN dus niet meer, zoals jij ook weet @Nick83 

CC @Ben B. 


Kun je die niet gewoon downloaden in Mijn kpn dan @Ben B. ???

Dat kan, maar dat is omslachtig. Gewoon als bijlage bij de email. Dat is veel makkelijker. Dat zal @Ben B. wel bedoelen.

Maar dat doet KPN dus niet meer, zoals jij ook weet @Nick83 

CC @Ben B. 

Nou... dat is niet waar. Ik krijg ze nog wel als bijlage... niet allemaal. Er is 1 abonnement waarbij ik de facturen wel zelf op moet halen.


Kun je die niet gewoon downloaden in Mijn kpn dan @Ben B. ???

Dat kan, maar dat is omslachtig. Gewoon als bijlage bij de email. Dat is veel makkelijker. Dat zal @Ben B. wel bedoelen.

Maar dat doet KPN dus niet meer, zoals jij ook weet @Nick83 

CC @Ben B. 

Nou... dat is niet waar. Ik krijg ze nog wel als bijlage... niet allemaal. Er is 1 abonnement waarbij ik de facturen wel zelf op moet halen.

Die mail met bijlage heeft dan betrekking op een mobiel abonnement denk ik @Nick83 , want bij thuis abo's is dat al heel lang een aankondiging om de factuur in Mijn kpn te downloaden.

 


Wat een poppenkast bij KPN om gewoon een PDF bestand bij te voegen.

Elk zichzelf respecterend bedrijf voegt een PDF bij zonder daar een woord aan vuil te maken.

Gisteren een mail naar een bedrijf getuurd van een bestelling wat ik had gedaan. Binnen de 5 minuten een mail retour inclusief PDF. 

Om hier geen energie meer aan te verspillen hebben ze helaas binnenkort een klant minder.

Belachelijk !!


Wat een poppenkast bij KPN om gewoon een PDF bestand bij te voegen.

Elk zichzelf respecterend bedrijf voegt een PDF bij zonder daar een woord aan vuil te maken.

Gisteren een mail naar een bedrijf getuurd van een bestelling wat ik had gedaan. Binnen de 5 minuten een mail retour inclusief PDF. 

Om hier geen energie meer aan te verspillen hebben ze helaas binnenkort een klant minder.

Belachelijk !!

Wat is het voor moeite om de factuur even te downloaden @Ben B. ???

KPN is al lang geleden gestopt met het bijvoegen van de factuur in de mail en nu is dat ineens een probleem???

 


Vertel jij mij dan maar eens hou ik een kpn factuur moet downloaden zonder pdf.

Ik heb 3 facturen waarvan 2 met pdf om te DOWNLOADEN en een factuur zonder pdf .


... een factuur zonder pdf .

Wat bedoeld u hiermee? Een factuur is een pdf bestand. Dat kan niet anders. Dat is de algemene standaard. En bij alle bedrijven zo. Waarom wilt u geen pdf?


Jongens , bedankt voor jullie energie maar hier wordt ik moe van.

Bij een factuur behoort een bijlage in PDF.

Nogmaals 3 facturen waarvan 2 WEL  een bijlage in PDF en een GEEN PDF in de bijlage.

Het blijft moeilijk.

PS ik reageer niet meer .


Deze vraag is al eerder gesteld hier, met dezelfde uitkomst.
Erg vreemd inderdaad nmi.

Ik ben zeer benieuwd wat kpn heeft doen besluiten om geen factuur meer mee te sturen.
Of maak het dan om z’n minst optioneel.

Staat er wel btw op vermeld trouwens.
Op mijn kpn rekening wel, ( voor een email-dienst ).
En die komt wel mee met de email.


Vertel jij mij dan maar eens hou ik een kpn factuur moet downloaden zonder pdf.

 

Hallo @Ben B. ,

De bedoeling is dat je naar MijnKPN gaat. Zodra je daar inlogt, zie je de KPN facturen staan als pdf. 

Het is ook mogelijk via de app MijnKPN. 

 


De bedoeling is dat je naar MijnKPN gaat. Zodra je daar inlogt, zie je de KPN facturen staan als pdf. 

Erg omslachtig. Veel mensen willen dat gewoon niet zo. 


Een factuur heeft geen bijlagen, de factuur bestaat gewoon uit 1 of meer pagina's @Ben B. 

Een mail kan bijlagen hebben, o.a. een factuur, maar zoals eerder beschreven, dat doet KPN niet meer, om veiligheidsredenen gaf men toen als drogreden aan.

Ik ben er ook niet blij mee, maar het is niet anders.

 


Hi @Ben B., dank voor het signaal. Het klopt dat we geen PDF bestand met de specificatie meesturen in de mail. Je kunt als je dat wenst de factuur en specificatie opzoeken in MijnKPN.

Mocht dat toch handig zijn, hier lees je stapsgewijs hoe je alle gewenste facturen opzoekt en kunt downloaden:

 


Stel je hebt kinderen met allemaal een eigen mobiele abonnement en allemaal een eigen MijnKPN account met 2FA inlog methode. Aangezien jij degene bent die elke maand de abonnementen betaald wil je uiteraard de facturen hebben. Hoe kom je daar aan elke maand zonder elke keer te zeuren bij je kinderen? 


Reageer