Skip to main content

Herinnering vandaag 03-01-2024 per e-mail ontvangen;WEL ontvangen: modem,

NIET ontvangen:2x tv ontvanger. Alle artikelen zijn 14-12-2023 j.l aan KPN retourgestuurd.

Pakket NL barcode: ******************. Zojuist gebeld met klantenservice kpn en een medewerkster maakt hier een notitie van. Op mijn vraag of het zo afgehandeld is kwam een twijfelend antwoord; meer kan ik niet doen. De artikelen heb ik in twee doosjes verstuurd welke aan elkaar getaped waren met grijs ducttape met het originele kpn retour adres-sticker bovenop.

Ik vind het voor KPN en mezelf vervelend als iets hier niet goed is gegaan maar ben te goeder trouw en 100% zeker dat het zo aan Post NL is overgedragen.

(opm;een tv kastje heeft toch een uniek adres (mac-adres) en serienr; deze kunnen toch vast gecheckt worden adhv mijn abo/connectie gegevens en wanneer deze het laatst online zijn geweest zowel bij mij als bij KPN retour controle?)

Enfin, in de hoop een afdoende uitleg te hebben gegeven en dat het hiermee afgehandeld kan worden.

Met vriendelijke groet, Mark

 

Admin: gegevens verplaatst naar profiel ter bescherming van de privacy.

 

 

Hallo @Marksc ,

Je hoeft helemaal niets te doen. Regelmatig heeft deze afdeling een achterstand in de verwerking van de retouren.  

Ga er maar vanuit dat je hier niets meer over hoort. Bewaar voor de zekerheid wel het verzendbewijsje wat je hebt ontvangen van het PostNL-punt. 


Hallo @Marksc ,

Je hoeft helemaal niets te doen. Regelmatig heeft deze afdeling een achterstand in de verwerking van de retouren.  

Ga er maar vanuit dat je hier niets meer over hoort. Bewaar voor de zekerheid wel het verzendbewijsje wat je hebt ontvangen van het PostNL-punt. 

Waarschijnlijk loopt dit vanzelf met een sisser af. Wat ik zelf altijd doe bij (retour)zendingen: Maak een foto van de inhoud, van de doos én het retour label. Bewaar het verzendbewijs en de rest tot alles helemaal is afgerond. 


@Marksc Ik kan mij bij het bovenstaande aansluiten, ik zou voorlopig deze e-mail even negeren en het verzendbewijs bewaren. Door de grote hoeveelheid logistieke acties kruist het een en ander elkaar soms.