Skip to main content

Via de betaal hulp probeer ik een openstaande factuur te betalen. Daarvoor moet ik een betaalcode invoeren, maar die heb ik niet. Geen idee waar ik die kan vinden of hoe ik daar aan moet komen. Dus ben ik al meer dan een uur aan het ronddraaien om de rekening te betalen. (dit dus om incassokosten te voorkomen).

Hallo @Jo Wist even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections.

 


Ik heb geprobeerd te bellen, maar zal dat opnieuw doen. Want ik wist niet dat ik naar ‘collections’ moest vragen. Dank.


Nou. Bedankt Jan. Dat werkte heel effectief. Pfff.. :) 


Hoi @Jo Wist, welkom op het forum! Heb je een herinnering gekregen van de openstaande factuur? Dan zit in de mail en sms van die herinnering ook je betaalcode. Kun je hem echt niet terugvinden, dan is bellen inderdaad de oplossing. De collega's kunnen je dan van de code voorzien.

Is dit ook gelukt? Ik kan het niet helemaal opmaken uit je laatste bericht.


Hoi @Jo Wist, welkom op het forum! Heb je een herinnering gekregen van de openstaande factuur? Dan zit in de mail en sms van die herinnering ook je betaalcode. Kun je hem echt niet terugvinden, dan is bellen inderdaad de oplossing. De collega's kunnen je dan van de code voorzien.

Is dit ook gelukt? Ik kan het niet helemaal opmaken uit je laatste bericht.

 

Via bellen is het uiteindelijk gelukt. In de sms zat geen betaalcode! Ik herhaal: Er zat GEEN betaalcode in de sms! 


Fijn dat het via de telefoon uiteindelijk toch gelukt is, Jo. Wat gek dat jij de betaalcode dan niet hebt ontvangen.


Betaal afspraak .Aken ik betaal beide reke jngeb 13 november


Reageer