Skip to main content

Ik heb geen internet of tv nodig en wil deze opzeggen, maar wil mijn vaste telefoon houden, hoe kan ik dat doen? Via Mijn KPN lukt het niet.

Dag @Reintje1931 dat kan alleen via de klantenservice.  Klik hier voor meer info.


Dag @Reintje1931 dat kan alleen via de klantenservice.  Klik hier voor meer info.

Welkom @Reintje1931, je kunt internet en tv opzeggen middels telefonisch contact met een KPN medewerker via het gratis nummer 0800-0402. 


Denk je er wel aan dat alleen al het abonnement voor vast bellen zonder internet € 34,50 per maand is? Daar komen de gesprekskosten dan nog bij! @Reintje1931 

Bij alleen vast bellen is het niet mogelijk de gesprekskosten ‘af te kopen’ met een bundel!

Belbasis 34,50, gesprekskosten naar vaste NL nummers 0.08 per minuut, naar NL mobiele 0,19 (!) per minuut.

Belbudget 14,50, gesprekskosten naar vaste NL nummer 0,13 per minuut, naar NL mobiele 0,26 (!) per minuut.

https://www.kpn.com/bellen/abonnementen/belbasis-en-belbudget 

Ter vergelijk. Laagste mobiele abonementje zonder data maar inclusief 150 minuten (2½ uur) bellen per maand (EU zone) zonder extra kosten= € 14*.

Boven de 150 minuten in de maand = 0,23 per minuut NL nrs.

En bij kpn dochter Simyo.nl al vanaf € 6* inclusief 200 minuten EU bellen.

*bij looptijd van minimaal 2 jaar.


Wil je helemaal geen vast internet thuis meer ? Of ga je naar een andere aanbieder, of alleen via xG ?
Als je het vaste nummer wil behouden dan kun je die porteren naar een andere aanbieder voor € 8,95 per jaar.
En dan doorschakelen en/of met voip telefoon gebruiken en/of met programmaatje op mobiel(e telefoon).


En dan doorschakelen en/of met voip telefoon gebruiken

Hiervoor is toch wel vast internet nodig, Kees. Toch?

en/of met programmaatje op mobiel(e telefoon).

En hiervoor een smartphone mét internet in het abonnement.