Skip to main content

Hallo,

 

Bij deze een vraag om mijn KPN abonnement op te zeggen op een andere manier dan Telefonisch want ik heb geen mobiele telefoon en vaste telefoon en het gaat om een Vast Internet aansluiting waar geen Vaste telefoon en of Mobiele telefoon voor verplicht is.

 

Als er geen andere vorm van communicatie mogelijk is met een Telecommunicatie Bedrijf als KPN via bijvoorbeeld Chat of via Email dan neem ik andere stappen.

 

Bij deze Getekend op 17-07-2023 om 20 uur 15 minuten, Jehannes Weggen.

 

J.Weggen.

 

 

Opzeggingen gaan niet via dit forum. Maar kan je doen op de volgende manieren;

Telefonisch op 0800-0402

Fysiek in een KPN Winkel

Online: vul hier het online opzegformulier in. We bellen je altijd om te bevestigen. Dit doen we met een 088 telefoonnummer. 

Per brief: Stuur een brief naar het onderstaande adres. We adviseren je de brief aangetekend te versturen. We bellen je altijd om te bevestigen. Dit doen we met een 088 telefoonnummer. 

KPN Klantenservice
T.a.v. Opzeggen
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:

- Naam (van de abonnee)
- Adres en woonplaats
- Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt)
- Geboortedatum
- Contractnummer van het op te zeggen abonnement
- Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven
- Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn)
- Welke producten je op wilt zeggen
- Reden van opzegging

 

——————

 

Als je gebruik gaat maken van internet bij een andere provider is het verstandiger om bij hun de overstap service aan te vragen. Dan zegt de toekomstige provider uw KPN abonnement op en voorkom je dat je zonder internet komt te zitten.


Nou ... @Ik_Combineer ... blijft fysiek in een KPN winkel over. Bij alle andere opties die u opnoemt is een telefoonnummer nodig. En Jehannes beweert helemaal geen telefoon te hebben. 

Ook bij het online opzeggen moet een telefoonnummer ingevuld worden.