Skip to main content

Hallo, ik wil graag inzien welke abonnementen of pakketten er zijn naast hetgeen wat ik momenteel gebruik en eventueel wijzigen, maar ik kan nergens zien hoe ik dit kan doen. Ik zou het verwachten bij Mijn KPN, onder ‘Producten’ en vervolgens mijn mobiele nummer te selecteren. Ik zie hier echter geen mogelijkheid tot het wijzigen van mijn abonnement (zie onderstaande foto), of mis ik iets? Vervolgens heb ik geprobeerd te kijken bij ‘Service & Contact’ op de homepagina, vervolgens ‘Wijzig abonnement of gegevens’ en  ‘Abonnement wijzigen’ onder Mobiel, maar dan kom ik weer uit bij mijn producten..

 

Hoe oud is uw abonnement? Is het misschien nog een oud Telfort abonnement ofzo? 


Goed opgemerkt @Umoo !

Het lijkt erop dat verhogen en verlagen van lopende abonnementen niet mogelijk is of heel goed verstopt is. Het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is!


@Nick83 Het lijkt erop dat Telfort of een oud abonnement er niets mee te maken heeft, hier meerdere abonnementen waarbij het niet mogelijk is om via Mijn KPN (website) alsmede via de App het abonnement te verhogen of verlagen. Enige opties beschikbaar is het aanschaffen van eventuele extra bundels. 

Bij mij werkt zelfs het midden deel - waarin het verbruik van MB's zichtbaar is- lang niet altijd in Mijn KPN.


Beste @Umoo, er is momenteel inderdaad een verstoring met het kunnen wijzigen! Je kunt het beste even bellen met 0800-0402, mijn collega's kunnen de wijziging wel doorvoeren voor je!


Bedankt voor de reacties, ik had inderdaad gisteren al gebeld en ze konden de mogelijkheden opnoemen/wijzigen. Er werd alleen niet iets gesproken over een storing, dus @Marcia_ bedankt voor de toelichting.