Skip to main content

Goedemiddag,

Wat kost het een klant van KPN om zijn contract te ontbinden? Mijn huidige contract loopt tot September 2023

U betaalt de de maanden die u nog moet in één keer met daarbij administratiekosten. 


U betaalt de de maanden die u nog moet in één keer met daarbij administratiekosten. 

En als je er een toestellening bij hebt, moet je de resterende termijnen ook in 1 keer afbetalen.


Hi @erwinkap, wat jammer zeg dat je voortijdig al van je KPN abonnement af wil 🙁 Mag ik vragen wat daar de reden van is? Misschien kan ik wat aan veranderen zodat je weer tevreden wordt met je abonnement!

Als je er echt heel zeker van bent dat je op wil zeggen, wil ik je aanraden om contact te zoeken met 0800 - 0402 en te vragen naar de afdeling die over het opzeggen gaat. Ze kunnen dan direct voor je berekenen wat de hoogte van je afkoopsom gaat zijn.


Ik zie net dat je een privébericht hebt gestuurd @erwinkap, wij werken niet met privéberichten vandaar dat ik er hier even op reageer 😉

Flink balen dat je verkeerd voorgelicht bent waardoor je je korting deels kwijt bent geraakt 🙁 Ik kan er niet voor zorgen dat de korting weer aan wordt gezet, en ik begrijp dat ook andere collega's dat niet voor elkaar hebben gekregen.

Zou je er ook voor open staan om een eenmalige vergoeding van me te ontvangen, waardoor de gemiste korting deels gecompenseerd wordt?


@Maja_  ik wou het hier niet openbaar maken wat mijn probleem was daarom het privébericht. Voor een eenmalige vergoeding sta ik wel open.


Helemaal prima, dan ga ik de missende korting voor een jaar ( €60,-) als eenmalige vergoeding doorvoeren op de factuur van juni 🙂


Helemaal prima, dan ga ik de missende korting voor een jaar ( €60,-) als eenmalige vergoeding doorvoeren op de factuur van juni 🙂

Hartelijk dank, er zijn verder geen gegevens van mij nodig?


Helemaal prima, dan ga ik de missende korting voor een jaar ( €60,-) als eenmalige vergoeding doorvoeren op de factuur van juni 🙂

Hartelijk dank, er zijn verder geen gegevens van mij nodig?

Nope, je hebt genoeg gegevens in je profiel staan 😊


@Maja_ .

Klopt het dat er deze maand toch wat van mijn rekening is afgeschreven deze maand door KPN?


Ik wil je aanraden om je factuur even goed te bekijken @erwinkap, je krijgt namelijk geld van ons terug in plaats van dat wij wat van je innen 😉


Ik wil je aanraden om je factuur even goed te bekijken @erwinkap, je krijgt namelijk geld van ons terug in plaats van dat wij wat van je innen 😉

👍🏻 Is inmiddels bij geschreven was wat onduidelijk voor me


Geen probleem @erwinkap, dit komt ook niet zo vaak voor natuurlijk dus ik kan wel begrijpen dat je het niet direct doorhad!