Skip to main content

Ik ben al een aantal jaren klant van kpn. Nu krijgen wij glasvezel als ik dat neem dan ben ik nog steeds € 82,95  per maand kwijt. Nieuwe klanten krijgen voor het zelfde product na een halfjaar een prijs van rond de € 60 per maand. Waarom kan men geen gebruik maken als vaste klant van deze aanbieding? Heeft men liever dat wij als vaste klanten overstappen naar een andere provider.

Alles wat er gebeurt is dat je over gaat op een andere drager van het signaal, @Paul46 .  En deze dragen heeft wat extra voordelen.   Dat is het ongeveer.

Dus je bent geen nieuwe klant maar krijgt van ons de mogelijkheid om op een nieuw netwerk dat gereed is voor de toekomst je diensten af te nemen. 

 


Beste Erwin,

volgens jou redenatie mogen oude en trouwen klanten de hoofdprijs blijven betalen ten opzichte van de nieuwe klanten.

Dit lijkt mij voor al die trouwen klanten een goede rede om over te stappen naar een andere provider in mijn geval scheelt het €20 per maand voor het zelfde pakket.

Denk niet dat KPN hier op zit te wachten.


Ik snap het niet helemaal. Jij bent toch ook ooit een nieuwe klant geweest? En toen heb je wellicht ook een leuke korting gehad? Verwacht je dat we dat blijven doen? Dan moet ik je hierbij teleurstellen want dat zou het einde van KPN betekenen. 


Beste Erwin,

Ik denk dat het je ontgaat maar er wordt niet vraagt om de 6 maanden korting en de cadeautjes maar om het zelfde maand bedrag wat een nieuwe klant uit eindelijk maandelijks gaat betalen voor het zelfde pakket. En dat levert een verschil op van ongeveer €20 per maand ik denk dat dat geen onredelijk vraag is.


Waarschijnlijk heb je nog een oud type abonnement.  Je kunt overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm met de bijbehorende voorwaarden. Je gaat dan wel een jaarcontract aan. Gratis zenders of kortingen doe je nu hebt vervallen.  Kijk vooraf dus goed of je echt goedkoper uit bent. Daadwerkelijk overstappen kan alleen telefonisch.