Skip to main content

Hallo

 

ik was afgesloten voor telefoon en heb betaald. Maar is nu al een dag geleden en ben nog steeds niet aangesloten, ben nu benieuwd wanneer ik dat word. Hoor graag spoedig. 
 

mvg 

Hallo @MarvinB even bellen voa 0800 0402 met de afdeling Collections.

 


Hallo @JanD kan dat niet via Messenger op fb? Ik heb tussendoor tijd om te berichten maar bellen gaat helaas nu niet 


Hallo @JanD kan dat niet via Messenger op fb? Ik heb tussendoor tijd om te berichten maar bellen gaat helaas nu niet 

Hallo @MarvinB je hebt blijkbaar geen vaste telefoonaansluiting, dan kun je nog Twitteren of Facebooken.

 


Geen vaste lijn idd. Heb via fb chat bericht gedaan.  Maar kreeg gisteren wel een mail dat de betaling ontvangen was


@MarvinB, mag ik even meekijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


@Alex_P heb meeste gegevens ingevuld maar weet zo de abonnnenents nummer enzo niet 123. En ben pas vanavond laat thuis van werk.  Ik heb wel een mail gekregen van betaling ontvangen 7 febr 


Als ik het goed zie ging het hier om je 06-nummer die geblokkeerd was. Ik zie ook dat het nummer weer actief is, zou je dit kunnen bevestigen?