ik ben zaterdag 27 april j.l. geƫmigreerd naar Polen.
om mijn abbo van KPN-internet op te zeggen, moet ik een bewijs van uitschrijving overleggen van de gemeente waaruit ik ben vertrokken. dit document moet je op de dag van vertrtek ophalen bij de gemeente. helaas zijn ALLE gemeenteloketten in Apeldoorn op zaterdag (de dag van mijn vertrek) gesloten. ik heb mij dus online uitgeschreven.
op de website van de gemeente Apeldoorn staat dat als je een bewijs van uitschrijving wilt hebben nadat je al vertrokken bent, je deze aan moet vragen bij een gemeente met een RNI-Loket. Dit heb ik netjes gedaan en dit document heb ik als PDF netjes naar de KPN gestuurd op 3 juni j.l.
op 7 juni j.l. kreeg ik mail van de KPN dat dit bewijs wederom NIET werd geaccepteerd.
Ik he vandaag gebeld met de KPN om te trachten dit eindelijk naar tevredenheid op te lossen, en kreeg een hakkelende medewerker aan de telefoon wiens support bestond uit het slaafs oplezen van het mailbericht met de vereisten van de KPN voor het opzeggen van een abbo wegens emigratie. naar mijn uitleg dat je dus NA vertrek bij de gemeente waaruit je bent vertrokken geen bewijs van uitschrijving meer KUNT aanvragen en dat je dan wordt doorverwezen naar een uittreksel van het RNI wilde dit heerschap niet luisteren. daarna werd het gesprek onaangenaam en toen er wed gedreigd dat het jongmens de verbinding zou verbreken als ik zo bleef doorpraten, heb ik zelf maar opgehangen, alle vetrouwen dat ik er met dit sujet fatsoenlijk uit zou komen waren toen wel vervlogen.
Ā
moet ik nu werkelijk mijn advocaat hierop zetten, of kan een wat meer ervaren KPN-medewerker die inziet wat redelijk en billijk is en die de werkwijze van lokale overheden wat beter begrijpt hier zich eens tegenaan bemoeien?