Skip to main content

Ik krijg post van iemand anders op mijn adres. Heb de post al drie keer teruggestuurd met de opmerking dat de betreffende persoon nooit op dit adres heeft gewoond. Heb ook al een aantal malen met KPN gebeld. Waarom passen jullie dit niet aan! Jullie hebben zelf onvoldoende controle gehad op een verkeerd aangegeven postcode. Ik heb al aangegeven hier niet van gediend te zijn. Lost dit op!

Hallo @Wil18 ,

KPN past alleen een adres aan in opdracht van de contracteigenaar. 

 

Persoonlijk vind ik dat een raar beleid. Op mijn werk verwijderen we een adres uit de administratie als post retour komt. 

KPN heeft ook geen koppeling met de BRP (Basis Registratie Personen). Ze hebben weinig mogelijkheden om het juiste adres van iemand te vinden.  


Hi @Wil18! Wat @Noordzee zegt over het aanpassen van adressen klopt.

Verder is het zo dat als je post naar ons retour stuurt,  wij dat het adres veranderen als dat niet meer klopt. Dit proces kan maximaal 8 weken duren na het retour sturen. 

Wel hebben we een proces voor het geval dit niet goed gaat. Als dat zo is vul dan je profiel in. Laat daar weten om welke postcode en welk huisnummer het gaat. Laat ook in het veld “Persoonlijke opmerkingen” weten welke naam er op de brief staat.

Als je dat doet dan kunnen we hier de ongewenste post stopzetten. Let wel op dat dit alleen geldt voor persoonlijke post. Niet voor reclame. 


Ik heb de gegevens in mijn profiel geplaatst. Het verzoek aan jullie om dit alsjebieft aan te passen.


@Wil18 ik heb een aanvraag gedaan voor je. Omdat we dit per geval nakijken kan dit een paar weken duren. Als je 3 weken na dit bericht nog steeds post krijgt laat het dan hier weten. Maar ik verwacht dat het hiermee klaar moet zijn! 🙂