Skip to main content

Waar kan ik mijn Jaaroverzicht facturen 2021 vinden?

Hallo @Regora 

Via de MijnKPN app kan je de facturen van de laatste 20 maanden downloaden.
Dat zou precies genoeg moeten zijn om heel 2021 te kunnen terugvinden.
Alleen januari 2021 kan (net) over de rand gevallen zijn.

In het laatste geval kan een KPN medewerker die factuur nog wel opsturen.


Hoe doe ik dat. Zie alleen maar facturen van een paar maanden


Gebruik je wel de MijnKPN app ? Klik dan bij het betreffende abonnement op “Laatste facturen bekijken” en klik dan onder aan de lijst op “Toon meer”. Dan zie je de hele lijst van 20 facturen.


heb de app, maar krijg niet de facturen van jan en februari in beeld


Eerst klikt u op "Producten". Vervolgens kiest u het abonnement. Op de volgende pagina staat een grafiekje. Met daaronder de link "Bekijk alle facturen".

Op de website ziet u de afgelopen 12 facturen. In de app op de smartfoon zijn het er meer.


ok, dank je!


Gebruik je wel de optie Toon meer onder aan de lijst? Dan krijg je 20 maanden te zien.

 


klopt, maar ik heb die van januari en februari 2021 nodig en die zie ik niet


Ok, dan zijn die kennelijk te oud. 

Een KPN moderator kan voor je kijken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN invult (bij Persoonlijke opmerkingen) kan die voor je op zoek.

Je kan ook KPN klantenservice bellen op 0800-0402 (gratis).


Ik ga bellen en dank voor je hulp!


Vooraan wat vaker je boekhouding bijwerken...


@Regora Ik zie dat je al heel goed op weg geholpen bent, waarvoor dank! Is het nog gelukt om de eerste twee facturen uit 2021 op te vragen?


Ik kan een vergoeding van mijn werkgever krijgen voor mijn Internet. Kan deze heel eenvoudig aanvragen, moet wel kopie van betaalde facturen in één bestand indienen. Daar zit het addertje. KPN medewerker stuurt 12 bestanden in PDF-formaat op die ik zelf maar ‘aan elkaar moet plakken’. Geen idee hoe. PDF kan ik niet bewerken. Dat weet de KPN medewerker ook niet. Hij stuurt de 12 facturen ook niet in 1 mail, daar blijken er 2 voor nodig. Ligt dit aan mij of is het inderdaad heel raar dat KPN geen jaaroverzicht facturen kan aanmaken?? Ik ben in ieder geval echt pissig en weet nog niet hoe ik mijn vergoeding moet aanvragen!


(…..)
Ligt dit aan mij of is het inderdaad heel raar dat KPN geen jaaroverzicht facturen kan aanmaken?? Ik ben in ieder geval echt pissig en weet nog niet hoe ik mijn vergoeding moet aanvragen!

Nee dit is niet raar @Citro . Je betaalt KPN maandelijks en dus zijn er alleen maandfacturen.
De eis van jouw werkgever is ‘apart’, daar zal je de oplossing moeten zoeken.