Skip to main content

Goedendag,

 

Ik ben nu sinds een paar dagen nieuw/klant bij KPN thuis.

Echter heb ik bij de aanschaf van het abonnement een beetje dom gedaan, ik heb gekozen voor de korting 12maanden voor 35 euro, en daarbij de glas internet snelheid 200mbits, echter zag ik iets te laat dat ik ook de 1gb snelheid had kunnen kiezen voor dezelfde prijs.

 

Nu wil ik dit graag aanpassen, wil uiteraard de korting behouden, maar als ik dit aanpas kost het mij 5 euro per maand meer..

Ik krijg aan de telefoon te horen dat dit komt omdat ik geen nieuwe klant meer ben. Hallo mijn abonnement is net 2 dagen draaiende.. 

Ik vind het raar dat je in het begin als nieuwe klant helemaal vertroeteld wordt, en dan is het aangesloten, geef je toe een domme fout te hebben begaan, en dan mag je plots 5 euro extra gaan betalen om dan te kunnen genieten van hogere snelheid, terwijl dit ook gratis had gekund.

 

Ik vind het principe dat ik gelijk 5euro meer kwijt ben heel vreemd.

Als je het dan over service hebt, en een klant die een domme fout gemaakt heeft... kan de klantenservice dan niet gewoon lief dan en deze domme fout door de vingers zien en die 5 euro gewoon weglaten??? 

 

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Mvg,

Bas v Zetten

Hoi @BvZG22 
Er staat in de voorwaarden dat je een welkomstkado later niet meer kunt veranderen, dus helaas heb je pech…. Sorry

De actievoorwaarden van het welkomstcadeau

Voor het welkomstcadeau gelden de volgende algemene actievoorwaarden:

  1. Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod aan te passen.
  2. Het cadeau wordt na de start van jouw abonnement naar je toe gestuurd. 
  3. Als je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, heb je geen recht meer op het welkomstcadeau.

  4. Zo gauw het cadeau naar jou verzonden is, ontvangt je per e-mail een Track & Trace code van ons. Via deze Track & Trace code kun je de status van de levering bekijken.
  5. Je hebt garantie op jouw welkomstcadeau. Bij jouw cadeau ontvang je ook een brief met daarin meer informatie over deze garantie. Bewaar deze brief goed!

Je leest alles over de actievoorwaarden op kpn.com/welkomstcadeau.


Ik snap sowieso niet dat het onderwerp aangepast is.

 

De vraag heeft niet met het welkomst cadeau te maken, maar met de internetsnelheid.

Ik wil 1000mbits ipv 200 , maar als ik dat nu doe nu ik net 2 dagen klant ben, kost t me 5 euro extra, per maand maar als ik t een paar dagen eerder deed dan had t geen prijsverschil geweest.

 

Dat is toch krom, en totaal geen service???

 

Dat 

 

Admin: titel aangepast


Hoi @BvZG22 

Wacht op een KPN medewerker die gaat dit topic wel overnemen, kan soms 1 a 2  dagen duren.


Persoonlijk denk ik dat je met een abonnement vsn 200Mbps veel beter af bent dat met een 1000Mbps abonnement. Ik ben er vrijwel 100% van overtuigd dat jij het verschil tussen 200Mbps en 1000Mbps niet zult merken omdat je zeer waarschijnlijk toch nooit meer dan 200Mbps verbruikt.

Waarom denk jij dat je 1000Mbps nodig hebt?


Ik snap sowieso niet dat het onderwerp aangepast is.

 

De vraag heeft niet met het welkomst cadeau te maken, maar met de internetsnelheid.

 

Nou omdat de snelpakker van 12 maanden 50% korting onder het welkomstcadeau vallen waar huistijger aan refereert.

Daarom is het geen probleem om die internetsnelheid te verhogen alleen betaal je er dus 5 euro per maand meer voor. Jij wil volgens de snelpakker (welkomstcadeau) hetzelfde betalen wat normaal gesproken zou zijn als je meteen voor het 1 Gb pakket had gekozen en dan gelden helaas de voorwaarden zoals die je zijn gepresenteerd door huistijger.

Overigens betwijfel ik of je dit wel kon veranderen als je nog niet was aangesloten. Waarschijnlijk had je dan je huidige pakket moeten annuleren en dan opnieuw een bestelling moeten doen voor die 1 Gb.


Kan het natuurlijk niet voor anderen bepalen, maar wat moet iemand met een normaal gebruikersprofiel met 1 Gb/s? Met 200 Mb/s kun je de hele wereld aan en met heel veel apparaten tegelijk, ook met 2 Tv's in 4K.  


Hoi @BvZG22 

Wacht op een KPN medewerker die gaat dit topic wel overnemen, kan soms 1 a 2  dagen duren.

@BvZG22 , vul daarvoor in elk geval je forumprofiel volledig in, anders kunnen de moderators van dit forum (nog) weinig voor je betekenen. 


Kan het natuurlijk niet voor anderen bepalen, maar wat moet iemand met een normaal gebruikersprofiel met 1 Gb/s? Met 200 Mb/s kun je de hele wereld aan en met heel veel apparaten tegelijk, ook met 2 Tv's in 4K.  

Hallo @Berrie_Kaas die vraag is helemaal niet van belang, als een klant nu graag een Gigabit verbinding wil en bereid is daarvoor te betalen, prima toch.

Zelf heb ik ook een Gigabit-verbinding, niet nodig, maar als KPN komt met een 2,5, 5,0 of 10 Gigabitverbinding, waardeer is mijn abo meteen op, gewoon omdat ik als bejaarde met de tijd mee wil gaan en bij wil blijven met de ontwikkelingen, dat het iets meer kost, het zij zo.

Jammer dat Delta hier niet levert, anders had ik die 10 Gigabit verbinding als lang gehad.

Ik ben gelukkig nodig niet ze gek of dement dat ik naar een Delta-gebied ga verhuizen🤣

Een hobby kost nu eenmaal geld.

 

 

 


Vind het zo "leuk" dat andere mensen bepalen of ik wel of niet een 1gb verbinding nodig heb.😱

Dat is toch wat ik zelf mag beslissen.  Maar zie t al klantvriendelijkheid tot aan de deur en daarna 5 euro in je maag geduwd krijgen. No thanks. 🤦‍♂️

Maar ok, als er niemand van KPN zelf dit kan veranderen dan blijft t wel zo, maar dan weet ik wel wat ik na 1 jaar ga doen 🤨😏

Een groot monopoly die providers, mja da wist ik al


Hallo @BvZG22 ik ben het helemaal met je eens, zie ook mijn reactie eerder in dit topic.

Geef in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN weer , dan kan een moderator er naar kijken.

Succes.

 


Alles reeds aangegeven uld wat nodig zou moeten zijn in m'n profiel,  bedankt!


Ik ben gelukkig nodig niet ze gek of dement dat ik naar een Delta-gebied ga verhuizen🤣

Lees:

Ik ben gelukkig nog niet zo gek of dement dat ik naar een Delta-gebied ga verhuizen.🤣


Hoi @BvZG22, welkom op ons forum!
Ik heb meteen even meegekeken maar zie hetzelfde als mijn collega's. We kunnen je abonnement wel wijzigen maar de korting verandert dan niet mee. Je abonnement zou dan dus inderdaad €5,- duurder worden.