Skip to main content

Hallo ik ben Wilco en ben al sinds dinsdag (het is nu zaterdag) bezig om een contract voor internet en tv af te sluiten bij kpn maar ik wordt niet geholpen.
Dinsdag werd mijn vrouw gebeld voor een aanbieding omdat zij al lang vaste klant is met haar mobiel, omdat ze wist dat ik er al mee bezig was vroeg ze of er de dag later terug gebeld kon worden na 17:00 zodat ik het gesprek kon voeren, tot zo ver ging het goed hij belde keurig na 17:00 op en we hebben het helemaal doorgenomen en hij zou een offerte sturen zodat ik het na kon lezen voor dat ik akkoord zou geven hier ging het dus mis ik heb deze mail nooit ontvangen en toen ik de volgende dag hier over belde kon er niets meer over gevonden worden en zou ik die avond terug gebeld worden maar dat is dus nooit gebeurd vandaag heb ik weer gebeld en zou vandaag echt terug gebeld worden maar wat denk je er belde dus helemaal niemand.

Dus zoals ik het zie willen ze mij niet als klant bij kpn of de medewerkers bij de klantenservice die er volgens mij zo als de omschrijving al zegt er voor de klanten zijn functioneren niet.

Offertes sturen doet KPN niet. Als u een aanbieding krijgt, dan moet u meteen akkoord geven. Of anders is die aanbieding weer weg. Een dag later er over terug bellen is meestal nutteloos. 


Offertes sturen doet KPN niet. Als u een aanbieding krijgt, dan moet u meteen akkoord geven. Of anders is die aanbieding weer weg. Een dag later er over terug bellen is meestal nutteloos. 

De persoon die mij belde zij zelf ik stuur een offerte zodat u het na kunt lezen en dan kunt daarna beslissen of u het wilt.

Het terug bellen was ook 2 keer door de medewerkers zelf beloofd dus het ligt niet aan mij maar aan de klantenservice.


Ja, dat zeggen ze wel meer dat ze een offerte sturen. Maar daar komt dan niets van terecht.

En terugbellen is ook iets wat beloofd word maar vaak niet gebeurd.


Hi @ocliwilco, het bestellen van een abonnement liep anders dan verwacht lees ik. Dat is jammer! Wat je ook kan doen, is het abonnement dat jij wilt rustig zelf uitzoeken en samenstellen via onze website. 

Heb je er liever persoonlijk advies bij? Dat kan natuurlijk ook. Je kan daarvoor gratis met onze klantenservice bellen op 0800-0402. Dan hoef je ook niet te wachten tot je teruggebeld wordt, dat scheelt weer. En loop anders gerust binnen bij de KPN Winkel in jouw buurt, onze collega's daar helpen je ook graag verder met onze abonnementen.