Skip to main content

goedenavond, 

ik probeer al maanden de dubbele inhoudingen welke kpn voor één online aankoop in rekening brengt stop te zetten. op mijn factuur worden de afgelopen 3 maanden dubbele kosten in rekening gebracht voor mijn Spotify abonnement. Dit abonnement heb ik, zoals altijd, via mijn kpn geactiveerd. Vanaf augustus gaat dit fout bij kpn. Meerdere telefonische verzoeken om dit op te lossen leiden tot niets. Ik word door kpn naar Spotify gestuurd en van Spotify weer naar kpn. Beide zeggen niets te kunnen betekenen??? Dus betaal ik nu de rest van mijn leven een spook abonnement???? KPN los dit probleem aub op en crediteer de teveel en onterecht ingehouden gelden!

KPN wanneer komt er een oplossing voor de bovenstaande klacht van mijn dochter ??? 


Hi @gabyvh, welkom hier.

Wat naar dit. Even voor de duidelijkheid, je ziet op 1 factuur dat er 2 keer Spotify in rekening wordt gebracht? Dat is wel vreemd. 

Zou je hier een screenshot willen plaatsen van de factuur? Uiteraard zonder je naam en adresgegevens. 

Ik hoor graag van je. 


Hoi @Alex_P het begint 14 augustus toen kreeg ik mijn eerste factuur wat niet klopt..1 factuur met abbonement en spotify..die klopt..en toen kwam deze. hier werd er 3x teveel spotify in rekening gebracht

 


@Alex_P de maand daarna werd er weer 2 keer spotify ingehouden. (dus 1x teveel) 

 


@Alex_P ik heb toen elke maand hierover heel veel contact gehad met kpn en spotify..spotify kan in dit verhaal niks betekenen want de fout ligt bij kpn. dus toen heb ik alles stopgezet (ik heb nu geen spotify premium meer) werd er weer spotify ingehouden

 


@Alex_P en nu afgelopen maand. en nogmaals ik heb geen spotify premium meer is het wederom weer ingehouden...dus ik betaal nu telkens voor niks. en ik zit al op 60,- wat ik nu teveel heb betaald. die online aankoop moet eraf want die klopt niet

 


ik doe altijd als ik mijn telefoon abonnement verleng  spotify premium aanklikken. ik heb nog nooit een online aankoop gedaan. ik heb ook nog gekeken bij google(play) voor eventueel een online aankoop maar er staat niks. spotify kan niks vinden want ik heb inmiddels geen premium meer hun vragen mij ook telkens op een P*** nummer op mijn factuur. maar die heb ik niet want het loopt via KPN. kortom ik word telkens van het kastje naar de muur gestuurd 


@Alex_P is er inmiddels al iets bekend?? Graag zou ik de kwestie voor het volgende factuur opgelost willen hebben


@Alex_P en WEER €10,99 voor spotify premium die ik moet betalen terwijl ik GEEN spotify premium meer heb. Zit inmiddels ook alweer op €70,- wat ik teveel heb betaald...wanneer komt hier een oplossing voor???

 


Hi @gabyvh, sorry voor het late antwoord. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hii @Alex_P,

geen probleem, ik heb het ingevuld


Het staat nu uit, zou je mij laten weten of je dit terugziet op de nieuwe factuur? Ik ga die kosten ook uiteraard vergoeden. 


Hi @Alex_P ,

het staat eindelijk uit. hartstikke bedankt.

Alleen nog een vraag hoe zit dat dan met de 70,- die ik teveel heb betaald. word dat teruggestort of? 


@gabyvh, dat ga ik nu alsnog regelen. Helemaal over het hoofd gezien. Ik zorg ervoor dat dit binnen 7 dagen wordt gestort op de rekening.