Skip to main content

Hallo.

ik heb een verlenging tv en internet afgesloten (wel vaste lijn afgezegd), maar waarom ontvang ik een bericht, dat ik 2 nieuwe tv kastjes krijg, terwijl ik op tv vlak niets wijzig?

De twee kastjes die ik nu heb, werken prima, maar omdat ik voor tv kijken verleng zonder wijziging, krijg ik twee nieuwe kastjes.

waarom?

is dat echt nodig. Voor mij hoeft t niet, zolang alles t blijft doen.

 

b.v.d. Voor antwoord(en).

Heeft u misschien nog Motorola ontvangers?


@HKSK , ik denk dat je dan (mogelijk ongewenst) twee nieuwe TV + box geleverd krijgt. KPN wil ons op termijn allemaal aan de nieuwe TV + hebben maar ik ben ook nog niet zover. De Arris Vip5202 doet het hier nog probleemloos. 


Hoi @Berrie_Kaas 

Dat zal KPN bij mij niet gaan lukken, ik bepaal zelf wel welk apparatuur ik in huis wil hebben.
Ik ben inmiddels een half jaar geleden definitief overgestapt van de KPN TV+ ontvanger, naar Apple TV 4K (2022) en heb daarbij NLZiet genomen om televisie te kunnen kijken.
Bij een NLZiet abonnement krijg je ook nog eens gratis NPO Plus, KIJK en RTL ondemand, zodat je voor die drie opties niet hun aparte app hoef te downloaden en te betalen.
En de beeldkwaliteit van NLZiet via mijn Apple TV 4K is subliem te noemen, zie geen enkel verschil met de beeldkwaliteit die KPN levert.

En er zijn nog meer klanten van KPN die inmiddels over zijn gegaan naar Apple TV 4K of een eigen Android Mediabox, waardoor KPN dus nooit al zijn klanten op de KPN TV+ ontvanger kan gaan krijgen.
Alleen de groep abonnees die een televisie abonnement direct bij KPN afnemen.

 


Hallo @HKSK ,

De nieuwe ontvangers zijn een direct gevolg van jouw keuze voor verlengen. Bij een verlenging ga je automatisch over op het vorig jaar gestarte KPN TV+.

Je had ook kunnen kiezen om jouw oude abonnementsvorm te behouden, maar daarin alleen het aanvullende Vast Bellen te verwijderen. Dan had je wel jouw oude ontvangers behouden. 


@HKSK Ik denk als je verleng geldt de oude conditie niet meer en je sluit een tv+abo met tv+ontvangers. Als je niet doet, loopt je oude abo automatisch verder met oude conditie. Waarom heb je dan jouw abo verlengd?


Hoi @Berrie_Kaas 

Dat zal KPN bij mij niet gaan lukken, ik bepaal zelf wel welk apparatuur ik in huis wil hebben.
Ik ben inmiddels een half jaar geleden definitief overgestapt van de KPN TV+ ontvanger, naar Apple TV 4K (2022) en heb daarbij NLZiet genomen om televisie te kunnen kijken.
Bij een NLZiet abonnement krijg je ook nog eens gratis NPO Plus, KIJK en RTL ondemand, zodat je voor die drie opties niet hun aparte app hoef te downloaden en te betalen.
En de beeldkwaliteit van NLZiet via mijn Apple TV 4K is subliem te noemen, zie geen enkel verschil met de beeldkwaliteit die KPN levert.

En er zijn nog meer klanten van KPN die inmiddels over zijn gegaan naar Apple TV 4K of een eigen Android Mediabox, waardoor KPN dus nooit al zijn klanten op de KPN TV+ ontvanger kan gaan krijgen.
Alleen de groep abonnees die een televisie abonnement direct bij KPN afnemen.

 

@Michel.uit.Arnhem 

Wat een goede manier van TV kijken! 

Er zijn nog meer alternatieven voor KPN TV.+. Zelf kijk ik via Digitenne. Het grote voordeel van Digitenne is de best beschikbare beeldkwaliteit op de zenders vanaf positie elf. Zo kijk ik bv ESPN en het voor mij belangrijke Eurosport in een betere beeldkwaliteit dan die via KPN TV geleverd wordt. Alleen de eerste tien zenders van KPN TV worden wel in een perfecte beeldkwaliteit weergegeven. 
 


Hi @HKSK,

Net als de anderen hier heb ik sterk het vermoeden dat je door het verlengen van je abonnement over gaat naar een abonnement met TV+. Met deze nieuwe manier van tv kijken, heb je meer opties en mogelijkheden dan je nu gewend bent. Neem vooral een kijkje op onze informatiepagina over TV+ zodat je weet welke opties je er bij gaat krijgen 😊