Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb afgelopen weekend (za. 20 mei) een contract afgesloten (internet only 1gbps) met de weekend deal gratis 43inch UHD Phillips tv à 52,50 per maand.

 

Ik kreeg een bevestiging per mail met ‘bevestiging bestelling’. De mail was verder leeg.

Bevestiging van bestelling

Een sms met een link naar de status van mijn bestelling > die klik ik door en ik kom op de kpn pagina met ‘error, dit werkt nu niet neem contact op’

De error op de site

 

Zondag ontvang ik een mail met: Bevestiging annulering klantnummer: 000000

De mail is verder leeg en zonder informatie.

En de annulering die ik uiteraard niet zelf heb ingediend.

 

Ik bel met de klantenservice, die kunnen niets meer zien, en ook niet opnieuw de deal activeren.

 

Hoe kan ik mijn order als nog laten doorgaan? Kan iemand mij aub helpen.

U bent nu klant bij een andere provider? Ziggo ofzo?


@Nick83 Momenteel zit ik bij T-Mobile (overstapservice van KPN gebruikt).


U bent nu klant bij een andere provider? Ziggo ofzo?

@Nick83 Momenteel zit ik bij T-Mobile (overstapservice van KPN gebruikt).


Hoi @s0undvision . Mijn advies is om te bellen met 0800 0402 en te vragen naar de afdeling opzeggingen.  

Leg het probleem daar eens voor.  Hopelijk kunnen zij dit netjes voor jou herstellen. 

Het forum heeft die mogelijkheden en rechten allemaal niet. Dus wij kunnen niks voor je doen. 


Helaas kreeg ik aan de telefoon het zelfde te horen.

“wij hebben deze mogelijkheden en rechten niet, probeer maar zodra de aanbieding weer langs komt het opnieuw.”

 

Deze post mag hierbij dan ook gesloten worden.


Meestal geldt voor zulk soort acties OP=OP. Als de tv's op zijn, dan worden de abonnementen die dan nog afgesloten worden misschien geannuleerd...