Skip to main content

Hallo

We hebben drie toestellen met een KPN mobiel abonnement, maar krijg steeds twee facturen.

Eén met de rekening voor twee toestellen en één voor het derde toestel apart.

Waarom ?

 

Groeten Bob

Hi @Europoort,

Ik heb het vermoeden dat de abonnementen niet allemaal door dezelfde persoon af zijn gesloten, daardoor zijn er verschillende contractanten en dus ook verschillende klantnummers. Het is mogelijk om meerdere abonnementen onder hetzelfde klantnummer te hangen, als de contracten af zijn gesloten door dezelfde persoon. Mocht het ene contract op naam van bijvoorbeeld je partner staan, en de andere op jouw naam, dan is het niet mogelijk om ze samen te voegen en zal er altijd sprake blijven van meerdere facturen.

Mocht mijn vermoeden niet kloppen en alle abonnementen hebben dezelfde contractant, dan kan ik een aanvraag doen tot samenvoegen. Zou je in het laatste geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast de betreffende mobiele nummers en je persoons- en adresgegevens ook je volledige IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!