Skip to main content

Ik las net bericht van iemand die ook een laatste herinnering kreeg. Ik heb hetzelfde probleem. De apparatuur heb ik terug gestuurd op 13-04-2024.

Daarna nog een bericht gestuurd met verzendbewijs en krijg bevestiging dat mijn bericht ontvangen is, dag erna krijg ik een mail : vermoedelijk hebben de brief en het terug sturen van de apparatuur elkaar gekruist. U kunt de brief als niet verzonden beschouwen. En nu heb ik er weer een!!!! 

Wat kan ik nu nog doen, aangezien de communicatie bij de kpn elkaar ook kruizen??

Hoi @MiniMo 

Welkom op het forum van KPN.

Je hebt aan al jouw verplichtingen richting KPN voldaan, waarmee het voor jouw klaar is.
Wel moet je het verzendbewijs van het PostNL punt even goed bewaren.

De kans is erg groot, gezien de datum dat je de apparatuur hebt teruggestuurd, dat je retourzending allang is verwerkt door het magazijn van KPN.
Dat je continu e-mails (herinneringen) hierover ontvangt gebeurt helaas wel vaker, maar kun je dus gewoon negeren en uit je mailbox verwijderen.

Jij kunt hier voor de rest niets aan veranderen, maar een KPN moderator mogelijk wel.
Zorg er in elk geval voor dat je jouw forum profiel zo volledig mogelijk hebt ingevuld.

Klik op je eigen fotootje rechtsboven aan (naast Stel je vraag), vervolgens op Mijn Profiel en daarna op Bewerk Profiel.


Reageer