Skip to main content

Ik heb meerder mobiele abonnementen en internet/tv. Alles op losse facturen. Maakt het allemaal erg onoverzichtelijk. Kan dat niet anders? Extra diensten lekker op 1 factuur is leuk maar op deze manier niet echt van meerwaarde. 

Hallo @Peppie68 ,

Internet/TV (thuisabonnement) en Mobiel zijn altijd apart van elkaar. Je houdt dus minimaal twee verschillende abonnementen. 

Heb je meerdere mobiele abonnementen? Dan kun je die laten koppelen onder één abonnementsnummer. Realiseer je wel dat je dan ook maar één MijnKPN hebt voor die abonnementen. Stel dat jouw partner (Kokkie?) nu een eigen abonnement heeft, dan heeft Kokkie nu ook een eigen MijnKPN waar ze dingen in kan terugvinden of aanpassen. 

Wil je mobiele abonnementen koppelen? Dan zou ik dat in de KPN-Winkel regelen. Dan moeten de personen op wiens naam ze staat  daar wel bij aanwezig zijn met de ID-bewijzen op zak.

Heb je ook zakelijke abonnementen bij KPN? Die kun je niet koppelen aan een privé-abonnement. 


Dank voor je snelle antwoord. Alle abonnementen zijn al gekoppeld onder mijn naam. Toch losse facturen. 


Dan kun je de mobiele abonnementen dus laten koppelen onder één klantnummer. Dat lukt dat via 0800-0402. Of anders dus in de KPN-winkel.  


Ik zie nu inderdaad verschillende klantnummers op mijn naam. Bedankt voor het advies. Ik ga het regelen. Hoewel de logica mij volledig ontgaat overigens.