Skip to main content

Ik heb nog steeds geen bericht om mijn spullen retour te zenden naar KPN,IK BEN SINDS 26-7-2023

naar Caiway overgegaan,met verhuisservice.

Hallo @RonHaaring 

 

Je kan de spullen ook in een eigen doos retourneren, zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren

Bewaar wel het verzendbewijs goed.

 

Wat stuur je terug van je internet abonnement:

Een modem (Experia Box)

Tv-ontvanger(s)

Stroomadapter(s)

 

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 14 dagen terug.
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt.
In de winkel kunnen we gelijk registreren dat je onze spullen hebt teruggebracht.  

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Vind een PostNL locatie in de buurt
Vind een KPN winkel in jouw buurt

 

 

Is je abonnement wel stopgezet, heb je daar bericht over gehad?


Hallo @RonHaaring rustig de post van KPN afwachten, het is vakantietijd, hoogseizoen, dus minder personeel aanwezig.

Wel de spullen goed bewaren en niet naar de kringloop brengen of op Marktplaats zetten, want het is en blijft eigendom van KPN.

 


HI @RonHaaring, welkom hier. 

Een bericht over het retour sturen van de apparatuur gebeurt automatisch. Goede vraag van GeSp, is je abonnement wel opgezegd? Heb je hier ook een bevestiging van gekregen? 

Zo ja, dat kun je nog het verzoek afwachten of onderstaand adres gebruiken. Bewaar dan je 3S-nummer goed. 

Hallo @RonHaaring 

 

Je kan de spullen ook in een eigen doos retourneren, zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/kz-ser-terugsturen/ser-terugsturen-huur-bruikleen-opzeggen-annuleren

Bewaar wel het verzendbewijs goed.

 

Wat stuur je terug van je internet abonnement:

Een modem (Experia Box)

Tv-ontvanger(s)

Stroomadapter(s)

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 14 dagen terug.
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie of in een KPN winkel bij jou in de buurt.
In de winkel kunnen we gelijk registreren dat je onze spullen hebt teruggebracht.  

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

Vind een PostNL locatie in de buurt
Vind een KPN winkel in jouw buurt

 

 


Bevestiging van opzegging  9 Augustus  en retour spullen? Niet ontvangen?


Hi Ron, ik heb je nieuwe topic toegevoegd aan je oude. Zie de antwoorden hierboven. 🙂