Skip to main content

Goedemiddag @suzanne vloet! Gek, want volgens onze gegevens is Spotify Premium nu opgezegd. Jij, maar ook wij, zien geen mogelijkheid om het nu op te zeggen. Ik heb bij deze een bericht gestuurd naar een achterliggende afdeling om mee te kijken. Zodra wij een terugkoppeling hebben, laten wij het je hier weten!

Hoi Shyrin, 

Dat was vorige maand ook al, dat het was opgezegd. En toch verschijnt het bedrag weer op mijn factuur. Dit moet echt worden opgelost. 

Hoi @suzanne vloet, ik heb je even een eigen topic gegeven. Maakt het voor ons wat overzichtelijker. 

Shyrin heeft navraag voor je gedaan. Ik heb daar nog geen antwoord op gezien. Dus daar wachten wij nog even op. 

Wel zie ik dat de laatste factuur is van 14-04. Dus die is alweer een paar weken oud. Hopelijk staat het niet weer op de volgende factuur. 

We wachten nog even op reactie en dan hoor je weer van ons. 


Hoi @suzanne vloet, ik heb je even een eigen topic gegeven. Maakt het voor ons wat overzichtelijker. 

Shyrin heeft navraag voor je gedaan. Ik heb daar nog geen antwoord op gezien. Dus daar wachten wij nog even op. 

Wel zie ik dat de laatste factuur is van 14-04. Dus die is alweer een paar weken oud. Hopelijk staat het niet weer op de volgende factuur. 

We wachten nog even op reactie en dan hoor je weer van ons. 

Dat is goed. We wachten even af. 

Ik verwacht het echter wel weer op de komende factuur omdat het nu ook al in het account staat vermeld dat ik online aankopen heb. 


Bedankt voor jouw geduld, @suzanne vloet! Ik heb de terugkoppeling ontvangen vanuit de achterliggende afdeling dat Spotify nu gedeactiveerd en ontkoppeld is. Vanaf vandaag, 11 mei 2022, worden deze kosten niet meer in rekening gebracht. Je ziet op de factuur van mei 2022 nog 1x online aankopen berekend staan, vanaf juni 2022 niet meer.

Ik stuur je een privébericht over het creditbedrag. Weet in ieder geval dat het bedrag automatisch wordt meegenomen op een volgende factuur.

Nogmaals excuses voor het ongemak! 


Hallo Shyrin,

 

dank voor je terugkoppeling. Ik hoop dat het nu geregeld is. Ik wacht even af. 
 

mvg Suzanne