Skip to main content

beste, 

laatst heb ik een keer het extra abbonement onbeperkt aan gezet voor 3.99. Nu krijg ik dus een rekening van 53 euro incl. die 4 euro… ik wordt dus gevraagd om het bedrag wat ik over mn bundel ben gegaan te betalen en de extra bundel! dit is toch belachelijk! 

graag z.s.m. reactie 

Hallo @Lizzylol2809 

Wat voor nummers heb je gebeld? De onbeperkte bundel is 31 dagen geldig en is alleen voor het bellen naar gewone vaste en mobiele nummers. Betaalnummers (zoals 090x, 18xx) vallen erbuiten.


hoi @RBxx 

ik heb gewoon gebeld naar mobiel 06 nummers… 

mvg lizzy

 


Hoi @Lizzylol2809 , dat is dan vreemd. Ik kan niet meekijken (ben ook klant). Bel daarom met KPN klantenservice op 0800-0402, die kunnen dat wel. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur, zaterdags tot 17.00 uur.


hoi @RBxx 

ik heb helaas geen mogelijkheid om ze te bellen de komende dagen, daarom probeerde ik het zo! maar bedankt!

 


Er zal hier ook een KPN moderator reageren, maar dat kan door de drukte 4 - 5 dagen duren.
Zet dan je gegevens (privé) in jouw forumprofiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.


Hi @Lizzylol2809, welkom hier. 

Ik heb dit even voor je nagekeken. Je hebt de bundel voor onbeperkt bellen op 30 december 2022 aangezet. De kosten die jij bedoelt zijn gemaakt voor die datum, daarom zijn ze in rekening gebracht. De gesprekken na die datum niet. 

Dit kun je ook zelf nakijken op je factuur, op de 2e pagina zie je wanneer de bundel is aangezet en op de 3e pagina kun je zien wanneer de gesprekken zijn gevoerd die in rekening zijn gebracht. 
Ik hoor graag van je mocht het nog niet duidelijk zijn. 


beste @Alex_P ,

Ik vindt dit wel een beetje misleidend dan. Ik had geen berichtje gekregen dat ik door mijn bundel was, dus ik schrok hier ook heel erg van. Daarom heb ik die bundel aangezet omdat ik dacht dat t dan gecoverd was voor die maand! Ik vind dan wel dat jullie eerder moeten aangeven dat iemand door zijn bundel is gegaan en ook meer informatie erbij zetten! makkelijk geld verdienen dit!