Skip to main content

Beste lezer,

Goedenavond.

Niet lang geleden zijn wij overgestapt van Ziggo naar KPN.

KPN zou overstap verzorgen.

Wij hebben z.s.m. na overgang drie dozen ontvangen voor terugstuur spullen Ziggo.

Wij hebben daarvan een foto en postbewijs.

Wij worden nu met tal van mails bedreigd door Ziggo aangaande deze spullen.

Ze houden ook niet op. Mijn vrouw is bang geworden van de toon en dreigementen.

Wat nu te doen?

Met vriendelijke groet, Joop

 

Zo lang u het postbewijs heeft is er niets aan de hand. Heeft u dit aan hun gemeld?


Welkom op het forum van KPN @Apengat !

 

Ik ben het volledig met @Joep1965 eens, dat er niets aan de hand is, en je zeker niet in paniek moet raken van de e-mails vanuit de kant van Ziggo, vaak zijn dit ook geautomatiseerde e-mails die door het systeem automatisch worden verstuurd, maar kunnen bij sommige mensen (zoals uw vrouw) wel bedreigend overkomen.

Zolang je de “verzendbewijzen van PostNL” goed bewaard, heb je “bewijs van verzending” in handen en sta je gewoonweg sterk, en heb je voldaan aan je verplichting (volgens de algemene voorwaarden van Ziggo).

KPN de provider kan je met dit probleem helaas niet helpen, omdat ze geen partij hierin zijn, behalve als je vragen of problemen hebt over je nieuwe KPN abonnement natuurlijk.

Mijn advies zou zijn, bel even met de klantenservice van Ziggo via 0900 - 1884 (lokaal tarief / valt binnen de belbundel van je mobiele abonnement) en geef aan dat je hun apparatuur inmiddels via PostNL hebt teruggestuurd, maar horendol wordt van de vele e-mails hierover.
Hopelijk kan een medewerker van Ziggo jullie weer enigszins tot rust brengen, en zeggen dat er niets aan de hand is.


Beste Joep,

Dank voor de info. Na mijn tweede telefoontje is alles geregeld.

Alles goed afgelopen zoals je had gemeld.

Wel wat jammer van die dwingende mails, buitengewoon onprettig als oudere.

Geen Ziggo meer in de toekomst dus.

Vr. gr. en nogmaals dank,

Joop