Skip to main content

Ik heb een discussie met Philips. 

Ik ben de garantiebewijs van de tv kwijt en nu is hij stuk. Lopen allemaal draden door het beeld. 

Ik kan aantonen dat ik een welkomstcadeau heb ontvangen en kan aan de hand van software en PostNL aantonen dat het om de eigen ontvangen tv gaat.

Nu stuurt Philips mij naar sidekix en die weer terug.

Tv is één jaar oud, dat mag toch niet kunnen.

Hoe kan ik dat oplossen? 

Hallo @sjal1610 ,

Je hebt garantie op jouw welkomstcadeau. Bij jouw cadeau ontvang je ook een brief met daarin meer informatie over deze garantie. Bewaar deze brief goed!

Voor vragen over de garantie van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron : 

 


Dat is juist het probleem, heb die brief niet meer. 

Kan aan de hand van track en tracé wel aantonen dat die geleverd is bij ons en daarbij de installatie tijd en datum. Philips geeft aan dat zonder brief ik geen garantie heb. Dat hun reparateur die brief nodig heeft. Heb ik toch niets mee te maken, heb hem van Philips 

Vind het vaag in elk geval. En heb hem van KPN gekregen. 


Probeer bij Sidekix een kopie van die brief op te vragen. 


Die bewaren die brieven niet. 

Heb al gebeld en gemaild. Heb contact gehad met kpn en die kon ook niets voor ons betekenen. 

 

 


Die bewaren die brieven niet. 

Heb al gebeld en gemaild. Heb contact gehad met kpn en die kon ook niets voor ons betekenen.

Wij kunnen hier helaas dan verder ook niets voor jou betekenen. 
 

Zoals geschreven in mijn eerste reactie gaat Sidekix over dit soort zaken.