Skip to main content

Er staat op mijn factuur ineens 104 euro extra kosten terwijl ik niks extra heb aangevraagd, er staat ook niet bij voor wat het is? Waar kan ik dit rechttrekken? Klantnummer *******

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Daan_1993, welkom en goed dat je contact met ons opneemt via ons forum!
Let er wel op dat alles wat je hier plaatst openbaar is: in verband met privacy hebben wij je klantnummer naar je profiel verplaatst. Je kunt jouw klantgegevens via je Forum profiel aan ons doorgeven. Alles wat je invult in de vakjes waar “Privé” achter staat, is alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN moderators.

Ik zie dat er extra kosten berekend zijn op de factuur mobiel, online aankopen. Op blad 2 van 3 van de factuur zie je een “Overzicht per aansluiting” en op blad 3 van 3 zie je een specificatie van alle verbruikskosten. 
De online aankopen zijn gedaan via de Apple App Store.

Online aankopen kun je betalen via de KPN factuur, dit is iets wat je dan zelf moet instellen op het mobiele apparaat. Als je in een van de stores iets koopt, ontvang je van de appstore direct een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je daar zelf hebt opgegeven. Wij krijgen de kosten door van de betreffende appstore.

Je kunt uiteraard je aankoopgeschiedenis controleren! Apple legt op hun support pagina uit hoe je dat kunt doen: Uw aankoopgeschiedenis bekijken in de App Store, iTunes Store en andere locaties
Er wordt ook uitgelegd hoe te handelen als de kosten onverwachts zijn of niet herkent.

Ik ga er vanuit dat je verder komt met deze informatie en anders hoor ik het graag!